آموزش در مدارس ورزش شهرداری تبریز با بهترین کیفیت ارائه می‌شود

آموزش در مدارس ورزش شهرداری تبریز با بهترین کیفیت ارائه می‌شود

بهمن عبدی سرپرست معاونت ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام مطلب فوق، گفت: مدارس ورزش شهرداری تبریز قدمت چند ساله دارد و ما هر سال تلاش داریم کیفیت خدمات آموزش را افزایش دهیم.

او ادامه داد: از ابتدای تابستان امسال تلاش کردیم تا فضایی مهیا کنیم که در کنار فعالیت های ورزشی، آموزش های فرهنگی و اجتماعی و آموزش های شهروندی نیز برای ثبت نام کنندگان انجام بگیرد.

عبدی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با استفاده از زیرساخت های خود مدارس ورزش را دایر کرده است، عنوان کرد: هم اکنون این مدارس در رشته های فوتبال، والیبال، تکواندو، دفاع شخصی، تنیس، شنا و بسکتبال و با حضور نزدیک به ۱۰۰۰ نفر برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه تلاش شده تا خدمات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برای اقشار مختلف باشد، گفت: شرایط ثبت نام و شرکت در کلاس های مدارس ورزشی به گونه در نظر گرفته شده که اقشار مختلف بتوانند از این مدارس استفاده کنند.

سرپرست معاونت ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز افزود: ثبت نام فرزندان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانواده های معظم شهدا و جانبازان رایگان بوده و ثبت نام فرزندان کارکنان شهرداری نیز با ۵۰ درصد تخفیف انجام گرفته است.

او اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به برگزاری مدارس ورزشی، انتفاعی نگاه نمی کند و هدف شهرداری فرهنگ سازی و تربیت نسلی علاقه مند به ورزش است تا فعالیت ورزشی را به شکل مداوم و منسجم انجام دهند.

عبدی ادامه داد: در کنار این کلاس های آموزشی، فرهنگ سازی رفتار شهروندی نیز به عنوان فوق برنامه برای بچه ها آموزش داده می شود.

به گفته سرپرست معاونت ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، ثبت نام کنندگان در مدارس ورزشی شهرداری تبریز در رده های سنی ۷ تا ۱۴ سال بوده و قهرمانان ملی رشته های والیبال، فوتبال، تکواندو و کاراته به عنوان مربی در این مدارس فعالیت می کنند.

او در این خصوص گفت: ما سعی کرده ایم تا از تمام ظرفیت شهرداری چه از بعد نیروی انسانی متخصص و چه از بعد امکانات استفاده مطلوبی داشته باشیم تا در نتیجه کیفیت آموزش را بالاتر ببریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات