بهره‌مندی بیش از ۳۰۰۰ نفر از آب شرب پایدار در روستاهای استان گلستان

بهره‌مندی بیش از ۳۰۰۰ نفر از آب شرب پایدار در روستاهای استان گلستان

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "بهزاد هرمزی"، با بیان این نکته که این پروژه در سال جاری آغاز شده و به بهره‌برداری رسیده، افزود: برای حفاری چاه سلاق تاج محمد ۴۱۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با اشاره به بهره‌مندی ۸۹۶ خانوار از اجرای این پروژه گفت: ۳۴۵۵ نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان همچنین از شروع عملیات اجرایی حفر و لوله گذاری یک حلقه چاه عمیق در روستای آبادان تپه خبر داد و افزود: این اقدام به‌منظور تامین کمبود آب شرب روستاهای ملک علی‌تپه، آبادان تپه، امانگل تپه، ملا علی تپه و قره محمد تپه ولی آباد صورت گرفت.
وی با بیان این نکته که برای این پروژه ۴۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است، اظهار کرد: با حفر چاه روستای آبادان تپه ۱۹۴۱ خانوار با ۷۵۰۹ نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.
هرمزی با اشاره به پروژه حفر چاه عمیق‌ آق‌آباد گفت: برای این پروژه آبرسانی که اجرای عملیات آن از امسال آغاز شده ۴۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در خاتمه یادآور شد: با حفر چاه روستای آق آباد، ۱۴۰۳خانوار و ۵۵۳۴ نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات