پایان عملیات حفر و لوله گذاری چاه سلاق تاج محمد /بهره مندی بیش از ۳۰۰۰ نفر از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی

پایان عملیات حفر و لوله گذاری چاه سلاق تاج محمد /بهره مندی بیش از ۳۰۰۰ نفر از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گنبدکاووس از پایان کار عملیات حفر و لوله گذاری چاه سلاق تاج محمد خبرداد و گفت: با اتمام این پروژه روستاهای شهرک بهشتی، سلاق نوری، سلاق تاج محمد، سلاق امانلر از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان حسن فدایی، با بیان این نکته که این پروژه در سال جاری آغاز شده و به بهره برداری رسیده، افزود: برای حفاری چاه سلاق تاج محمد ۴۱۰۰میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی تعداد خانوار بهره مند از اجرای این پروژه را ۸۹۶خانوار اعلام کرد و گفت: ۳۴۵۵ نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

همچنین مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گنبدکاووس از شروع عملیات اجرایی حفر و لوله گذاری یک حلقه چاه عمیق در روستای آبادان تپه خبر داد و گفت: این اقدام به منظور تامین کمبود آب شرب روستاهای ملک علی تپه، آبادان تپه، امانگل تپه، ملا علی تپه، قره محمد تپه ولی آباد صورت گرفت.

وی افزود: برای این پروژه ۴۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گفته وی، با حفر چاه روستای آبادان تپه ۱۹۴۱ خانوار با ۷۵۰۹ جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گنبدکاووس به حفر عمیق آق آباد اشاره کرد و گفت: این پروژه از مجتمع آبرسانی فجر در نوار مرز قرار دارد.

وی با بیان این نکته که برای این پروژه ۴۵۰۰میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است، اضافه کرد: اجرای عملیات این طرح آبرسانی در سال ۹۸ آغاز شده است.

فدایی در خاتمه یادآورشد: با حفر چاه روستای آق آباد، ۱۴۰۳خانوار و ۵۵۳۴ جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات