دیدار سرپرست امور آبفار کاشمر با رئیس دادگستری این شهرستان

دیدار سرپرست امور آبفار کاشمر با رئیس دادگستری این شهرستان

با هدف گسترش تعاملات در راستای خدمات رسانی به روستاییان، سرپرست امور بهمراه کارشناسان حقوقی و بهره برداری آبفار کاشمر با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در این دیدار که با هدف خدمات رسانی بهتر به روستاییان و گسترش تعاملات دو جانبه برگزار گردید سرپرست امور آبفار کاشمر گزارشی از وضعیت آب شرب روستاهای این شهرستان و مشکلات موجود ارائه نمود.

محمد کاظمی انشعابات غیرمجاز آب را یکی از چالش های پیش روی آبفار برشمرد و گفت: کسانی که به صورت غیرمجاز از شبکه آب شرب استفاده می کنند ضمن ایجاد مشکلات بهداشتی در شبکه، در خدمت رسانی به مردم نیز اخلال به وجود می آورند.

کاظمی خدمات صادقانه مجموعه دادگستری را ارزشمند توصیف نمود و از تعامل و همکاری مجموعه همکاران و بالاخص ریاست دادگستری و دادستان شهرستان در رفع مشکلات اجرایی پروژه ها و پرونده های انشعابات غیر مجاز، تشکر کرد.

در ادامه این دیدار رئیس دادگستری به نقش امور آب و فاضلاب روستایی در خدمت رسانی به مردم اشاره نمود و گفت: دستگاه قضا در کنار تمامی دستگاه‌ها خدمت‌رسان و جلوگیری از تضیع حقوق مردم برای خدمت رسانی ایده‌آل به آنان، همکاری خواهد کرد و از روند بهبود خدمت رسانی ها در جامعه حمایت می کند.

بررسی مشکلات در خصوص بحران آب، پرونده‌های موجود در دادسرا، انشعابات غیر مجاز و معارضین اجرای پروژه‌های آبرسانی از جمله موضوعاتی بود که در دیدار با دادستانی مورد بحث و رایزنی قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات