شفاف سازی مالی / زمان بندی در اجرای پروژه ها / راه اندازی کمیته اقتصادی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، جلسه شورای معاونان و مدیران و روسای سازمان های تابعه شهرداری با حضور فرزانه سرپرست شهرداری ساری، طاهری معاون اداری مالی، شهرداران مناطق ، روسای سازمان های تابعه و مدیران مجموعه شهرداری مرکز استان برگزار شد.

در این جلسه عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری ساری در سخنانی شفاف سازی مالی در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی را مورد تاکید قرار داده و اظهار داشت: زمان بندی اچرای پروژه ها بر اساس قرارداد منعقده در فعالیت های شهرداری لحاظ خواهد شد.

وی افزود: مجموعه شهرداری ساری موظف به ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به شهروندان است و در این مسیر از ارائه نظرات و پیشنهادات همکاران جهت پیشبرد اهداف عالیه مدیریت شهری استقبال خواهیم کرد.

فرزانه همدلی، تعامل و وحدت را رمز موفقیت مجموعه شهرداری عنوان کرد و گفت: استفاده از خرد جمعی و راهکارهای مناسب برای تسریع و رسیدگی به مطالبات شهروندان مورد توجه مدیران و کارکنان مجموعه شهرداری قرار گیرد.

سرپرست شهرداری ساری با تاکید بر لزوم نظارت بر نحوه عملکرد کارکنان افزود: هماهنگی و تعامل میان شهرداران مناطق و روسای سازمان های تابعه در راستای ارائه خدمات بصورت مستمر در دستور کار باشد.

وی توسعه فضای سبز را از اولویت های مدیریت شهری دانست و ادامه داد: باغ بانوان پروژه ای در جهت ایجاد نشاط و پویایی بیشتر برای شهروندان ساروی بوده و همه امکانات و ظرفیت های موجود مجموعه شهرداری برای اتمام و بهره برداری از این پروژه مورد استفاده قرار گیرد.

فرزانه ساماندهی ورودی های شهر ساری را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت :برنامه ریزی های لازم جهت انجام این پروژه با همکاری شهرداری های مناطق در حال انجام است.

سرپرست شهرداری ساری تصریح کرد: بازگشایی مسیر پل کابلی تا پل های شهید نوری نیازمند همکاری و تعامل میان مجموعه شهرداری و دستگاه های مربوطه بوده و باید هرچه سریعتر نسبت برنامه ریزی های لازم و موثر برای این پروژه اقدام شود.

وی با اشاره به لزوم راه اندازی کمیته اقتصادی در شهرداری های مناطق و سازمان های تابعه در جهت تسریع خدمت رسانی و شفاف سازی عملکرد مالی مدیریت شهری، افزود: در کنار کمیته اقتصادی کمیته هزینه نیز تشکیل شود و از کارشناسان باتجربه در این امر استفاده گردد.

فرزانه در پایان خاطر نشان کرد: جلوگیری از سد معبر در معابر و ورودی های شهر و ساماندهی دستفروشان در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است حاضران در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در حوزه مدیریت شهری پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات