تقدیر استانداری و سازمان محیط زیست از شهرداری در راستای ساماندهی  ...

تقدیر استانداری و سازمان محیط زیست از شهرداری در راستای ساماندهی ...

تقدیر استانداری و سازمان محیط زیست از شهرداری در راستای ساماندهی خودروهای حامل سپتاژ

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درونشهری شهرداری مشهد گفت: دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی و سازمان محیط زیست استان رضوی از شهرداری مشهد در خصوص ساماندهی تانکرهای حامل سپتاژ برای نخستین بار در کشور قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین مختاری در این خصوص بیان کرد: عدم داشتن اطلاعات دقیقی در خصوص تعداد خودروهای حمل سپتاژ، بارگیری غیرمجاز فاضلاب بیمارستانی، صنعتی و ...، تخلیه غیرمجاز در مناطق مختلف، عدم رعایت ضوابط حمل سپتاژ، اضافه تناژ، ریزش شیرابه و ...، مزاحمت برای ساکنان منطقه، آلودگی محیط و بروز بیماری‌های بهداشتی مختلف و تهیه دستگاه‌های مکان‌یاب برخی از مشکلات قبل از شروع ساماندهی می‌باشد.
وی افزود: توقیف خودروی حمل سپتاژ در حال تخلیه غیرمجاز، استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای برخورد با متخلفان، احداث توقفگاه عمومی ناوگان باری ویژه این خودروها و نصب AVL برای کنترل مکانیابی بر روی خودروهای حمل سپتاژ از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه ساماندهی خودروهای مذکور می‌باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درونشهری شهرداری مشهد عنوان کرد: در اجرای طرح ساماندهی خودروهای حامل سپتاژ معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و دادسرای عمومی و انقلاب همراهی و همکاری موثری با این سازمان داشته اند.
گفتنی است در بخشی از تقدیرنامه استانداری خراسان رضوی و سازمان محیط زیست استان رضوی آمده است: "ساماندهی خودروهای حمل سپتاژ برای نخستین بار در کشور و توسط شهرداری مشهد صورت گرفت و افزایش و ارتقا سطح کیفی و کمی وضعیت زیست محیطی این شهر را به همراه داشت."

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات