تشکیل یگان حفاظتی در محله ها

در دیدار شهردار کرمان با فرمانده نیروی انتظامی استان مطرح شد:

تشکیل یگان حفاظتی در محله ها

امنیت برنامه های عمرانی، فرهنگی و تفریحی شهرداری را تامین می کنیم

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: هیچ کاری در شهر و شهرداری نیست که نتوانیم امنیت آن را تامین کنیم .

به گزارش کرمان آنلاین، سردار عبدالرضا ناظری در نشست با شهردار و جمعی از مدیران شهرداری ضمن اشاره به ارتباط خوب و تنگاتنگ بین نیروی انتظامی و شهرداری افزود: طی تعاملات صورت گرفته ماموران نیروی انتظامی در همه‌ی مراسم ها و جشن‌ها برای حفظ نظم، امنیت و آرامش مردم حضور داشتند و در برنامه های آتی شهرداری نیز حضور فعالی خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از اعلام آمادگی این نهاد برای تشکیل یگان حفاظتی در محله های شهر کرمان خبر داد و گفت: پس از مشخص شدن افراد، آموزش های لازم به آنها داده خواهد شد.

سردار ناظری با اشاره به اینکه در بحث حاشیه نشینی نیز برنامه‌ای در جهت همکاری بیشتر با شهرداری تدارک خواهیم دید، افزود: با توجه به امکانات و ظرفیت های خوب موجود در هر دو نهاد می‌توان طی تفاهم نامه ای شهرداری از خدمات کارشناسان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، شهرک های ترافیکی، پلیس فتا و واحد‌های آموزشی و راهنمایی و رانندگی این مجموعه استفاده کند.

وی به حضور مدیران و کارشناسان نیروی انتظامی در شورای ترافیک اشاره کرد و از همکاری هرچه بیشتر با شهرداری در برنامه های آتی این مجموعه خبر داد.

در ادامه معاون خدمات شهری و شهرداران مناطق چهارگانه ضمن تبریک به انتصاب شایسته سردار ناظری و تشکر از همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی با شهرداری در بخش های مختلف از جمله گشت اجرائیات، رفع سد معبر، برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز  و تخلفات اصناف، خواستار همکاری بیشتر در خصوص رفع معضل حاشیه نشینی شهر کرمان شدند.

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shahrdarbafarmande.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات