دستور معاون عمرانی وزیر کشور جهت تسریع در امدادرسانی حادثه دیدگان زلزله امروز مسجد سلیمان

دستور معاون عمرانی وزیر کشور جهت تسریع در امدادرسانی حادثه دیدگان زلزله امروز مسجد سلیمان

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در نامه ای به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بر تسریع در امدادرسانی حادثه دیدگان زلزله امروز مسجد سلیمان و بسیج منابع و امکانات شهرداریها و دهیاریهای آن استان برای کمک رسانی تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،‌ مهدی جمالی نژاد در این نامه با اشاره به وقوع حادثه زلزله در شهرستان مسجد سلیمان با قدرت ۵.۷ در مقیاس ریشتر و ایجاد خسارات مالی به ابنیه و ساختمانهای شهری و روستایی و مصدومیت تنی چند از هموطنان عزیز بر بسیج منابع و امکانات شهرداریها و دهیاریهای آن استان برای کمک رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حادثه تاکید نمود.

وی همچنین برحضور مداوم و موثر شهرداران و دهیاران در شهرها و روستاهای متاثر از این حادثه در محل کار برای اتخاذ تمهیدات لازم و ارائه خدمات به شهروندان تاکید نمود.

جمالی نژاد در این مکاتبه بر اعلام نیازهای استان خوزستان به امکانات، تجهیزات و ماشین آلات جهت هماهنگی با شهرداریها و دهیاری های استانهای معین به معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور تاکید نموده است.

پیش بینی فضاهای ایمن برای اسکان اضطراری در شهرها و روستاها با هماهنگی دستگاههای اجرایی ذیربط در صورت لزوم دیگر تاکید جمالی نژاد در خصوص زلزله امروز مسجد سلیمان بود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات