نیکوخصلت: ورزش موجب ارتقای سطح زندگی و نظم بیشتر می‌شود

نیکوخصلت: ورزش موجب ارتقای سطح زندگی و نظم بیشتر می‌شود

به گزارش شهریار ، سعید نیکوخصلت در رابطه با تاثیر ورزش صبحگاهی در سلامت و نشاط اجتماعی شهروندان اظهار کرد: نخستین مقوله‌ای که هر شخص برای ارتقای سطح زندگی خود نیاز دارد، ورزش است .

وی افزود: تمام روانشناسان، جامعه شناسان و پزشکان توصیه می‌کنند به سمت ورزش برویم. ورزش کمک می‌کند زندگی سالم، به دور از بیماری، منظم و شادی داشته باشیم. این موضوع موجب برنامه‌ریزی درست در زندگی و نزدیک شدن به موفقیت می‌شود .

عضو شورای شهر تبریز در حاشیه بازدید از برگزاری طرح "صبح و ورزش" در پارک شقایق (سرباز شهید) ادامه داد: فضای خوبی برای ورزش بانوان مهیا شده و از دست‌اندرکاران برگزاری این طرح در پارک شقایق تشکر می‌کنم که در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و شهرداری منطقه (۱۰) دست‌به‌دست هم دادند تا چنین فضایی ایجاد شود .

نیکوخصلت گفت: استقبال و اعتماد بانوان نسبت به این طرح نشان‌دهنده امنیت این منطقه بوده و اینکه بیش از ۵۰ نفر از بانوان کنار همدیگر ورزش می‌کنند، نمودی از سطح فرهنگی منطقه است .

وی ادامه داد: اینکه پارک را آسفالت کنیم، مانند مسکن است و اثربخشی خاصی ندارد. پارک‌ها باید به صورت طبیعی، خاکی و شنی باشند چرا که این موضوع می تواند در رشد عصبی، روحی و روانی کودکان تاثیر گذاشته و مقابل بیماری‌ها ایمن‌تر کند .

عضو شورای شهر تبریز عنوان کرد: امیدوارم از نظر کمی نیز شاهد افزایش ایستگاه‌های ورزشی باشیم و فضا به قدری مناسب باشد که شهروندان در طول روز و اوقات فراغت خود بتوانند برنامه‌های ورزشی را انجام دهند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات