برگزاری نشست شهرداران شهرستان جهرم با دکتر جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریها

برگزاری نشست شهرداران شهرستان جهرم با دکتر جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریها

نشست شهردار شهر جهرم و چند شهردار دیگر شهرستان جهرم با دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دکتر جمالی نژاد در این دیدار گفت: در قانون بودجه سال ۹۸ برخی احکام مربوط به شهرداری ها و دهیاری ها نظیر تبصره (۲) ماده (۳۹) با همت دولتمردان و پیگیری های نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بویژه آقای دکتر رضایی نماینده محترم جهرم و رییس کمیسیون عمران احیاء شد که این اعتبارات از ابتدای سال جاری در حال واریز است.

وی در عین حال گفت: از شهرداران انتظار می‌رود با ارتقای دانش و بینش خود به ویژه در حوزه کارآفرینی و فن‌آفرینی و خلق ثروت از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های محلی- ملی، برای تحقق توسعه، عمران و آبادانی بیش از پیش شهرها گامهای اساسی بردارند.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین از اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری مشترک بین این سازمان و شرکت بازآفرینی شهری ایران به منظور تقویت نقش و جایگاه مدیریت شهری در بازآفرینی شهری و سرعت گرفتن برنامه ها و سیاستهای بازافرینی شهری خبر داد و راه اندازی هیئت های اجرایی محلات هدف ستاد بازآفرینی استان ها توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران را از جمله زمینه های همکاری مشترک این تفاهم نامه عنوان نمود.

جمالی نژاد در ادامه بر تغییر نگاه و نگرش و تفکر دست اندرکاران مدیریت شهری و بویژه شهرداران به موضوع توسعه فضاهای فرهنگی، هنری در شهرها تاکید نمود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات