شاه کلید استقلال اقتصادی کشور در پارک‌های علم و فناوری است

شاه کلید استقلال اقتصادی کشور در پارک‌های علم و فناوری است

به گزارش شهریار ، ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری با بیان اینکه تمام مدیران استان و صاحبان صنایع باید از توانمندی موجود در این مرکز  بازدید کنند، اظهار داشت: جوانانی که در این پارک در حال کار هستند می توانند بسیاری از مشکلات شهر را حل کنند.

او افزود: توانایی این جوانان بومی بسیار باعث افتخار است که توانسته اند با کمترین امکانات کارهای بزرگی انجام دهند.

شهردار تبریز با اشاره به شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی موجود در کشور اظهار داشت: در این شرایط با استفاده از توانمندی این محققان می توانیم بدون نیاز به تکنولوژی و دانش فنی خارجی بسیاری از مشکلات موجود در بخش های مختلف را حل کنیم.

ایرج شهین باهر حل مشکلات اقتصادی و رفع وابستگی به نفت را در گرو توجه به محققان و جوانان دانست و گفت: بزرگترین مشکل امروز ما اشتغال است که با استفاده از توانایی جوانان حاضر در پارک های فناوری این معضل بزرگ را حل می کنیم.

او با اظهار امیدواری برای آنکه یک روز دانش فنی که جوانان ما به آن دست پیدا می کنند به خارج از کشور صادر شود، تصریح کرد: تلاش خواهم کرد در مجمع شهرداران کلانشهرها توانمندی جوانان حاضر در پارک علم و فناوری را معرفی کنم.

شهردار تبریز گفت: تعدادی از تولیدات موجود در این واحد مرتبط با حوزه مدیریت شهری و خدمات شهری بود که در قالب حمایت از تولیدکنندگان تعدادی از محصولاتشان را خریداری می کنیم.

در این بازدید که به همراه رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و آیت الله هاشم زاده هریسی نماینده مجلس خبرگان رهبری انجام شد شهردار تبریز از واحدهای مختلف مستقر در پارک علم و فناوری بازدید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات