داشتن شهری منظم و تمیز با همت مردم و شهرداری

داشتن شهری منظم و تمیز با همت مردم و شهرداری

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجندگفت: داشتن شهری زیبا و تمیز با همیاری مردم و همت شهرداری محقق می‌شود .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس همایون شاکری اظهار داشت: شهر زیبا، مستلزم داشتن امکانات و همکاری تک تک شهروندان ومسئولان آن شهر می باشد .

به گفته وی شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا با زیبا کردن شهر، محیطی خوشایند و آرامش بخش را برای شهروندان فراهم آورند .

معاون خدمات شهری خاطر نشان کرد: علاوه بر مردم، شهرداری باید موضوع زیبایی و نظافت شهر را به‌عنوان یک مسئله جدی و ضروری در نظر بگیرد و برای دست یابی به آن اقدام کند .

شاکری یادآور شد: در حوزه خدمات شهری شهرداری بیرجند اقدامات متعددی برای حفظ برند پاکیزه ترین شهر کشور انجام شده که از آن جمله می توان به نظافت روزانه خیابانهای اصلی شهر و نظافت روز درمیان خیابانهای فرعی و کوچه ها با ۱۰۹ نیروی خدماتی و ۱۱۶ نفر نیروی نظافتی نام برد.

وی میزان زباله جمع آوری شده در هر روز را ۱۲۹ تن عنوان کرد و اذعان داشت: ۱۲ دستگاه خودروی پرس زباله و ۵ دستگاه خودروی نیسان به همراه ۱۷ راننده به پاکیزگی شهر کمک می رسانند.

معاون خدمات شهری افزود: برای داشتن شهری زیبا باید از فرد فرد جامعه شروع کرد، در واقع هر شخص می تواند نقش محوری داشته باشد و داشتن شهر تمیز با شهروندانی مسئولیت‌پذیر میسر می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات