اولویت بندی آسفالت معابر شهر بر اساس درخواست مردمی ۱۳۷

اولویت بندی آسفالت معابر شهر بر اساس درخواست مردمی ۱۳۷

اولویت بندی آسفالت معابر شهر بر اساس درخواست مردمی ۱۳۷

رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد گفت: یکی از معیارهای اولویت بندی آسفالت معابر شهر در سال ۹۸، درخواست های مردمی ۱۳۷ است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدهادی مهدی نیا که در ادامه طرح چهارشنبه های پاسخگویی، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگویی مستقیم تماس های شهروندان بود، اظهار کرد: حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مراجعات شهروندان به شهرداری در حوزه شهرسازی است، امروز نیز حدود ۸۰ درصد تماس های شهروندان با ۱۳۷ جهت صحبت مستقیم با بنده، در حوزه شهرسازی و عمران صورت گرفت.
وی افزود: خوشحالم که سطح درخواست های شهروندان از مدیران شهری در تماس با ۱۳۷، ارتقا یافته و از مطرح ساختن مسائل شخصی، به پیگیری دغدغه های شهری بدل گشته است که این مهم، باعث افتخار است.
مهدی نیا با تاکید بر اینکه درخواست های شهروندان از ۱۳۷، به سرعت و دقت پیگیری خواهد شد، اذعان داشت: تعدادی از شهروندان درخواست آسفالت معابر در برخی از مناطق شهر را داشتند که با توجه به در حال اجرا بودن نهضت آسفالت در سطح شهر و اینکه درخواست های مردمی ۱۳۷ در اولویت بندی آسفالت معابر مورد نظر قرار گرفته است، این درخواست ها نیز پیگیری و انجام خواهد شد.
*افزایش کیفیت و سرعت پاسخگویی به درخواست های شهرسازی شهروندان در منطقه ۱۲ با هوشمندسازی فرآیندها
وی خاطرنشان ساخت: در تلاش هستیم فرایندهای شهرسازی را شفاف و الکترونیکی کنیم تا ارتباطات شهروندان و بدنه شهرداری کم شود زیرا از سویی باعث کاهش سفرهای دررون شهری و ترافیک و از سوی دیگر موجب ایجاد شفافیت و کاهش ارتباطات ناسالم میان برخی از شهروندان و کارکنان می شود.
رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد ادامه داد: این طرح به صورت آزمایشی از منطقه ۱۲ مشهد کلید خورد زیرا بیشتر مراجعه کنندگان به این مناطق، سازندگان متخصص بوده که از دانش فنی و علم روز برخوردارند، البته اجرای این طرح، تبعاتی نیز دارد که در پی کاستن آن هستیم.
مهدی نیا تاکید کرد: خط قرمز ما در هوشمندسازی خدمات شهرسازی شهرداری، حفظ رونق شهر و منطقه ۱۲ که این طرح از آنجا کلید خورده است می باشد تا بتوانیم هم کیفیت و سرعت پاسخگویی در این منطقه را ارتقا بخشیده و در آینده، منطقه نمونه شهری را در این محدوده داشته باشیم.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات