آتش‌نشانان طی سه ماه اول سال ۲۲۳ نفر را نجات دادند

آتش‌نشانان طی سه ماه اول سال ۲۲۳ نفر را نجات دادند

‍ ‍ ‍ انجام ۱۱۵۲عملیات توسط آتش نشانان طی سه ماه اول سال

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری  کرمان، از انجام ۴۲۳ مورد عملیات اطفاء حریق و ۷۲۹  مورد عملیات امداد و نجات  به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در سه ماه ابتدای  سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی عسکری گفت: در سه ماه اول سال جاری در مجموع ۴۲۳ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد  ۱۵۷ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۵۵ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۱۱۳ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۳۳ مورد مربوط به مراکز تجاری, ۵ مورد مراکز دولتی و ۶۰مورد مربوط به جنگل و درختان بوده است.

وی همچنین از انجام ۷۲۹ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۷۲ مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده،  ۳۴۸ مورد زنده گیری مارهای سمی و غیر سمی، ۱۰۷ مورد چیدن حلقه و قفل، ۵۰  مورد امداد اسانسور، ۴۲ مورد امداد تصادفات خودرویی ، ۵ مورد امداد و نجات سقوط در چاه و ۵ مورد سقوط از کوه و پرت شدن از بلندی بوده است.

عسکری اظهار داشت: در مجموع این عملیات ها در مدت زمان یاد شده  ۲۲۳ نفر از شهروندان  نجات یافتند و متاسفانه ۱۰۲ نفر مجروح شده اند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خاطرنشان کرد : در این مدت، تعداد هزار و ۲۰۷ نفر از شهروندان آموزش‌های پیشگیری و آتش‌نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند و همچنین ۲۰۹ مورد مشاوره ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده ارائه شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات