کارگران باید آشنا به قوانین کار و پیگیر مطالبات قانونی خود باشند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، نشست عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری مرکز استان با اعضای شورای کارگری شهرداری در راستای پیگیری مشکلات کارگران شاغل در مجموعه شهرداری ساری برگزار شد.

در این نشست مهندس فرزانه با بیان اینکه اینجانب از ابتدای خدمت خود در مجموعه شهرداری حضور داشته ام و در دوایر مختلف از کار کارشناسی تا بدین جا رسیده ام بنابراین شهرداری و جنس مشکلات پیش روی آن را می شناسم، اظهار داشت: بخوبی می دانم که بار اصلی خدمات رسانی و انجام وظیفه ذاتی نهاد شهرداری بدون تلاش و حضور کارگران این مجموعه محقق نخواهد شد.

وی با تاکید بر رعایت قوانین کار، افزود: کارگران باید آشنایی کافی با قانون کار داشته و مطالبه گر حق قانونی خود باشند.

فرزانه تصریح کرد: به لطف خدا تاکنون در شهرداری ساری، حقوق و مزایای کارگران در همه مجموعه ها بر اساس لیست ارائه شده پرداخت گردید.

این مسئول تاکید کرد:  قانون کار سرلوحه اقدام ما قرار داشته و نقش شورای کارگری در زمینه نظارت بر انجام این قانون موثر خواهد بود.

سرپرست شهرداری ساری ادامه داد: اگر قرار است بحث اشتغال و کارآفرینی مطرح باشد، کارگران و معیشت خانواده های آنها در دستور کار اول مجموعه شهرداری قرار داشته  و در پرداخت مطالبات همکاران همیشه در اولویت قرار دارند.

فرزانه در ادامه سخنانش با تاکید بر بررسی قوانین موجود در زمینه تبدیل وضعیت کارگران، خاطر نشان کرد: پیگیری های لازم جهت رفع مشکلات احتمالی پیش آمده در زمینه امور بیمه ای کارگران همکار در حال انجام است.

مهندس فرزانه اظهار داشت: تا زمانی بنده در شهرداری ساری دارای مسئولیت هستم مدافع منافع کارگران در چارچوب قانون خواهم بود.

سرپرست شهرداری ساری در پایان از تلاش های اعضای شورای کارگری قدردانی کرد.

شایان ذکر است در این نشست اعضای شورای اسلامی کار شهرداری ساری به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات