اجرای طرح هادی در هفت روستای جم

اجرای طرح هادی در هفت روستای جم

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جم گفت: با توجه به ضرورت رسیدگی به مناطق محروم، طرح هادی در هفت روستای شهرستان جم اجرایی گردید.

غلامرضا بهمنی عنوان کرد: مهمترین رسالت بنیاد مسکن ایجاد شرایط مطلوب زندگی برای روستاییان است به نحوی که مردم احساس خوبی از زندگی در روستا داشته باشند.

وی افزود: این شرایط مطلوب است که می تواند سبب ماندگاری روستانشینان در روستا شده و تا حدودی معضل حاشیه نشینی را کنترل نماید.

رییس بنیاد مسکن شهرستان جم تاکید کرد: از آنجا که اجرای طرح هادی و رسیدگی به مناطق محروم مهمترین رسالت بنیاد مسکن است طرح هادی در هفت روستای شهرستان جم شامل روستاهای بوشتو، هنگدان، تنگمان، قائدی، گندم‌زار، کرکوک و دره‌بان اجرایی گردید.

بهمنی ادامه داد: در هر روستا ۵ هزار متر مربع پیاده روسازی و آسفالت با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: نقشه های تفکیکی ۲۰ روستای شهرستان جهت سنددار کردن اماکن روستایی تهیه و در دستور کار قرار گرفته است.

رییس بنیاد مسکن شهرستان جم تصریح کرد: همچنین طی یک سال اخیر در ۱۹ روستای شهرستان جم طرح هادی بازنگری و همچنین حدود ۱۲۰ فقره تسهیلات طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی برای هر واحد به مبلغ ۲۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

منبع خبر

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

    نظرات