استاندار تهران: در صورت بدعهدی دستگاهها در خدمت رسانی به پروژه های مسکن مهر هر اقدام اداری متصور است

استاندار تهران: در صورت بدعهدی دستگاهها در خدمت رسانی به پروژه های مسکن مهر هر اقدام اداری متصور است

دکتر انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با تاکید بر تسریع در اتمام و تحویل پروژه های مسکن مهر و رفع موانع خدمات زیربنایی این پروژه ها گفت: روند واگذاری مسکن مهر فرسایشی شده است. افراد متقاضی این واحدها از اقشار ضعیف هستند و تا پایان سال ۹۸ باید این واحدهاتحویل شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاههای متولی باید به تعهدات خود در تحویل واحدهای مسکن مهر توجه کنند ادامه داد: تحویل واحدهای مسکن مهر در استان تهران باید شتاب بگیرد و انتظار داریم این مهم در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد، به همین دلیل در صورت بدعهدی با عدم انجام تعهدات دستگاهها در خدمت رسانی به پروژه های مسکن مهر انجام هرگونه اقدام اداری متصور است.

همچنین در این جلسه دکتر رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اهمیت اتمام پروژه های مسکن مهر و تحویل هرچه سریعتر آنها به متقاضیان گفت: در فضایی که ما باید به سرعت واحدهای باقی مانده مسکن مهر را به اتمام برسانیم و وارد فاز جدید پروژه های مسکن که همان تولید و عرصه مسکن است بشویم برهمه دستگاهای ذیربط و خدمت رسان واجب است در فضایی تعاملی مشکلات موجود را در کمترین زمان ممکن حل و فصل کنند.

وی افزود: همه باید بدانیم دغدغه مسکن مهر ، دغدغه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و همه مسئولان است، پس همگی موظفیم با تعامل مستمر مشکلات را رفع نماییم و به مطالبه بر حق متقاضیان با اتمام و تحویل واحدها پاسخ دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه پیشنهاد داد به منظور هماهنگی و تسریع بیشتر در کار دستگاههای خدمت رسان از این پس جلسه شورای مسکن استان ماهیانه تشکیل گردد که با استقبال و پاسخ مثبت استاندار مواجه شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات