جشنواره تابستانی غدیر در اداره کل راه و شهرسازی استان قم برگزار می شود.

جشنواره تابستانی غدیر در اداره کل راه و شهرسازی استان قم برگزار می شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان قم، مهدی رحیمی راد اعلام کرد: در راستای ایجاد فضای شاد و مفرح برای همکاران و با توجه به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی مدارس و فراغت دانش آموزان از تحصیل، جشنواره غدیر ویژه همکاران و طرح اوقات فراغت فرزندان آن ها به زودی کلید خواهد خورد.

وی ضمن بیان این که جشنواره در دو سطح همکاران و فرزندان آن ها برگزار خواهد شد، افزود: تنیس، فوتبال دستی، فوتسال، والیبال، مچ اندازی و دارت ویژه همکاران و مسابقه طراحی کاغذ دیواری و نقاشی ویژه فرزندان آن ها از جمله موارد  این جشنواره است .

رحیمی راد در خصوص جزییات این جشنواره توضیح داد: مسابقات تنیس، فوتبال دستی، مچ اندازی و دارت در دو ساختمان مرکزی و شماره یک به صورت مجزا انجام می شود و نفرات برتر هر رشته ورزشی از دو ساختمان، مسابقه نهایی را برگزار خواهند کرد.همچنین برای فرزندان کارکنان، مسابقه طراحی کاغذ دیواری با عنوان واقعه غدیر و مسابقه نقاشی با موضوع نماز برگزار خواهد شد .

رحیمی راد با بیان این که شروع جشنواره از اول مرداد خواهد بود، افزود: همکاران می توانند برای ثبت نام و شرکت در مسابقات جشنواره غدیر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۲۵/۰۴/۹۸ به اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اطلاع دهند .

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان قم در پایان اظهار داشت: پس از اعلام پایان جشنواره، به برندگان و آثار برگزیده همزمان با جشن عید سعید غدیر جوایز نفیس اهدا خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات