معرفی رابط هسته مرکزی گزینش در اداره کل راه و شهرسازی گیلان

معرفی رابط هسته مرکزی گزینش در اداره کل راه و شهرسازی گیلان


مراسم تکریم ومعارفه رابط گزینش راه وشهرسازی گیلان باحضور ، دکتر آسترکی مدیرکل دبیرخانه هسته مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی و هیئت همراه و مدیرکل و معاونین راه وشهرسازی گیلان برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی گیلان، طی حکمی از سوی سید سعید سید اعلایی دبیر هسته مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی ، نقی ناظمی رئیس اداره ارزیابی وپاسخگویی به شکایات با حفظ سمت به عنوان رابط گزینش در این اداره کل منصوب شد و از احمد پور مقدم رابط پیشین هسته مرکزی گزینش که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند تجلیل بعمل آمد.
ماکان پدرام مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در ابتدای جلسه با اشاره به اینکه نیروی انسانی متخصص وکارآمد، لازمه یک سازمان برای پیشبرد اهداف و مهیا کننده فضای سالم در سازمان های دولتی است ، تصریح کرد: انتخاب و گزینش نیروی انسانی متخصص، متبحر و معتمد یکی از وظایف ذاتی گزینش است.

در ادامه دکتر آسترکی مدیرکل دبیرخانه هسته مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی به آیه ی ۵۷ سوره نساء اشاره کرد و گفت: چنانچه خداوند می فرمایند که امانت ها را به اهلش بسپارید، مانیز وظیفه داریم این مهم را جامه عمل بپوشانیم.
در پایان این مراسم با قرائت حکم انتصاب رابط جدید هسته مرکزی گزینش، انتصاب اقای ناظمی به این سمت را تبریک واز عملکرد احمد پور مقدم رابط سابق گزینش تقدیر و تشکر بعمل آمد.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات