عملیات کلنگ زنی سوله بحران اداره کل پزشک قانونی

عملیات کلنگ زنی سوله بحران اداره کل پزشک قانونی

مراسم کلنگ زنی سوله اداره کل پزشک قانونی با حضور مهندس سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی، حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان، خلیل اللهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، کمالی مدیرکل پزشک قانونی، هنربر مدیرکل بحران استانداری و سایر مدعوین و مهمانان در محل کلنگ زنی برگزار گردید.

مهندس سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی در آغاز این مراسم ضمن خیرمقدم گویی به مهمانان و مسئولین شهر علی الخصوص حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان و هیات همراهشان گفت: اداره کل راه و شهرسازی پروژ های بسیار پر هزینه ای را در دست اقدام دارد و این پروژه هم که به نام سوله بحران پزشک قانونی امروز کلنگ زنی خواهد شد علیرغم کوچکی طرح یکی از با ارزش ترین طرح های این اداره کل است که از پیمانکار آن درخواست خواهم کرد ضمن تلاش برای ساخت سریع آن در جهت کیفیت و زیباسازی آن هم جدیت لازم را داشته باشد که بتوانیم در زمان مقرر این سوله را تحویل همشهریان عزیز بدهیم.

گفتنی است این طرح در سال ۱۳۹۶ ابلاغ شده و پس از طراحی و عقد قرارداد امروز به مرحله کلنگ زنی رسیده است.

مساحت کل زمین ۳۷۱۷ متر مربع و مساحت کل پروژه ۱۲۸۹ متر مربع می باشد که توسط شرکت آکام کادوس و در مدت هشت ماه اجرا خواهد شد.

این طرح با اسکلت فلزی و طبق آخرین آیین نامه ساختمان طراحی شده و با اعتبار ۵ میلیارد ریال شامل محوطه سازی، ساختمان و برق اضطراری اجرا خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات