در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندا ...

در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندا ...

به گزارش روابط عمومی مدیریت بحران شهرداری تبریز دکتر رحمتی در بازدید از مدیریت بحران شهرداری تبریز، ضمن آشنایی با اقدامات صورت گرفته در طی سال های گذشته، خواستار تقویت جایگاه مدیریت بحران شد. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به حادثه خیز بودن کلان شهر تبریز افزود: باید امکانات و زیرساخت های مورد نیاز برای مقابله با حوادث و اسکان اضطراری شهروندان مهیا شود و در این خصوص باید همه دستگاه های دخیل همکاری های لازم را انجام دهند.
جانشین رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت احداث کانال های دفع آب های سطحی پرداخته و افزود به منظور جلوگیری از بروز سیلاب در کلان شهر تبریز لازم است کانال های دفع آب های سطحی به موازات اتوبان های پاسداران و شهید کسایی احداث شود تا در مواقع بارندگی خطری متوجه شهر نشود.
در این جلسه مدیر بحران شهرداری تبریز نیز گزارشی از اقدامات شهرداری تبریز در زمینه مدیریت بحران و برنامه های آتی این مدیریت را ارائه نمود.
وی با اشاره به اینکه مباحث فرهنگی و آموزشی در مدیریت بحران از اهمیت اساسی برخوردار است گفت: بر این اساس این مدیریت در طی سال های گذشته با ابزار و شیوه های مختلف نسبت به برگزاری دوره های آموزشی به صورت عمومی و تخصصی برای اقشار مختلف جامعه اقدام نموده است. دکتر حسن نژاد برگزاری مانورهای مختلف به منظور ارزیابی آمادگی دستگاه های مربوطه را از دیگر اقدامات این مدیریت برشمرد.
مدیر بحران شهرداری تبریز در ادامه خاطر نشان کرد همکاری با سازمان ها و نهادهای مربوطه همواره در دستور کار مدیریت بحران قرار داشته و در اساس تفاهم نامه های متعددی با سازمان و تشکل های محلی، ملی و بین المللی منعقد شده است.
شایان ذکر است در این جلسه مدیر کل مدیریت بحران استان و قائم مقام شهردار تبریز نیز حضور داشتند.
لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات