بهره‌برداری از نرم‎‌افزار جامع مالی و اداری تا نیمه دوم سال‌جاری

بهره‌برداری از نرم‎‌افزار جامع مالی و اداری تا نیمه دوم سال‌جاری

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: نرم‌افزار جامع مالی و اداری که در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت برنامه نویسی دارد، تا نیمه دوم امسال مورد بهره‌بردای قرار می‌گیرد.

مرتضی طهرانی اظهار کرد: به دلیل وجود بعضی نواقص و کاستی‌هایی که در سیستم اداری و مالی شهرداری اصفهان مشهود بود، طراحی نرم‌افزار جامع مالی و اداری توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نرم ‌افزار جامع مالی و اداری در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت برنامه نویسی دارد، ابراز امیدواری کرد: این نرم‌افزار تا نیمه دوم سال‌جاری به بهره برداری برسد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان ادامه داد: مهمترین ویژگی نرم ‌افزار جامع مالی و اداری آن است که بین بخش‌های مختلف مالی و اداری شهرداری ارتباط منطقی و نرم‌افزاری ایجاد خواهد کرد تا تمام بخش‌ها از اطلاعات یکدیگر مطلع باشند.

وی خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار با حذف بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها که به صورت دستی و کاغذی انجام می‌شود، باعث کاهش اشتباهات یا انحرافات مالی و اداری خواهد شد.

طهرانی تصریح کرد: از دیگر مشخصات نرم ‌افزار جامع مالی و اداری آن است که هزینه‌های اجرای هر پروژه از زمان آزادسازی تا بهره‌برداری را در کوتاه‌ترین زمان و به صورت شفاف اعلام می‌کند.

وی افزود: از مزایای این نرم‌افزار برای شهروندان این است که مراجعات مکرر آنها به بخش های مختلف شهرداری برای انجام درخواست‌های شهری را کاهش خواهد داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات