دیدار شهردار ، اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری با امام جمعه مهران

دیدار شهردار ، اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری با امام جمعه مهران


شهردار ، اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری به مناسبت هفته شهرداری با امام جمعه مهران دیدار کردند.

حجه الاسلام امینی امام جمعه مهران با تبریک روز شهرداری ها گفت: خدمت به مردم بالاترین عبادت است خدمت در شهرداری نیز می تواند عین عبادت باشد به شرطی که با نیت قرب الهی و در راستای خدمت خالصانه به آن ها باشد .

وی افزود: شهرداری تمام توانش را بر خدمت به مردم بگذارد، بزرگترین کاری که در نظام جمهوری اسلامی می توان انجام داد خدمت به مردم است.

امام جمعه مهران با درخواست از شهردار مبنی بر تکریم و احترام به مراجعین شهرداری گفت: تلاش کنید همراه با اینکه به قانون عمل می کنید رضایت نسبی مراجعین را هم جلب کنید.

حجت الاسلام امینی افزود: مشکلات همیشه هست و مهم این است که با اراده و اخلاص در خدمت به مردم می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

شیرزادی رییس شورای اسلامی شهر مهران نیز گفت: هدف از نامگذاری روز شهرداری ها تقدیر از تلاش و کوشش خادمین مردم و ارگانی که شبانه روز برای رفاه و آسایش مردم تلاش می کنند.

وی افزود:شهر مهران قدمگاه هزاران شهید است و باید تلاش کنیم تا به عنوان خادمان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شهری در خور شان زائران داشته باشیم.

مهندس نصیری پورشهردار مهران با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد کارای ما برای رضای خداوند و شهروندان و در چهارچوب قانون باشد گفت: از فرصت خدمت به مردم نهایت استفاده را خواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مهران

    منبع خبر

    شهرداری مهران

    شهرداری مهران

    شهرداری مهران یک شهرداری در شهر مهران می باشد

      نظرات