تجلیل امام جمعه طبس از خدمات شهرداری ها به مناسبت ۱۴ تیرماه

تجلیل امام جمعه طبس از خدمات شهرداری ها به مناسبت ۱۴ تیرماه

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس صبح امروز با همراهی تعدادی از روحانیون با حضور در دفتر کار مهندس بهارستانی شهردار طبس، ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را گرامی داشت.

شهردار طبس در ابتدای جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و مشکلات اقتصادی ناشی از استانی شدن ارزش افزوده گفت: شهرداری ویترین و نماد خدمات رسانی دولت به مردم است و انتظار این است که در شرایط فعلی کمک های دولتی بیشتری به شهرداری ها تخصیص یابد.

مجید بهارستانی در تشریح خدمات شهرداری گفت: در طبس روزانه ۳۵ تن پسماند جمع آوری می شود، سرانه فضای سبز برای هر طبسی بیش از ۲۵ متر مربع است و سرانه معبر و پیاده رو نیز از یکصد متر مربع تجاوز می کند. علاوه بر حفظ و نگهداری فضای سبز و خدمات رفت و روب، پروژه های عمرانی متعددی نیز در حال اجرا داریم و این در شرایطی است که بسیاری از شهرداری ها اقدامات عمرانی خود را به دلیل مشکلات اقتصادی متوقف کرده اند.

شهردار طبس از رشد ۱۵۵ درصدی بودجه شهرداری در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ خبر داد و افزود: این موفقیت ها بیش از هرچیز مرهون کار و تلاش همکاران و من و کارکنان و کارگران خدوم شهرداری است که پرداختن به اصل خدمت را سرلوحه امور قرار داده اند.

امام جمعه طبس با تبریک هفته شهرداری ها و دهیاری ها و تقدیر و تشکر از خدماتی که شهرداری به مردم ارائه می نماید گفت: اینکه شخص شهردار انسان مذهبی، متدین و باورمند به ارزش های اسلام و انقلاب باشد و از حاشیه ها و سیاسی کاری ها پرهیز کند موضوع بسیار ارزشمندی است و من از این بابت از شما تشکر می کنم.

حجت الاسلام دکتر محمدی، حزب گرایی و سیاسی کاری را آفت نظام اداری دانست و افزود: در انتخاب افراد و تصمیم گیری ها باید صلاحیت و شایستگی مد نظر باشد چرا که با گذشت چهل سال از انقلاب و در شرایطی که مردم گریبانگیر مشکلات متعدد هستند لحظه ای نباید از مسیر خدمت به مردن منحرف شد.

حجت الاسلام قناعت رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز از همکاری روابط عمومی شهرداری در برگزاری مراسمات و فضاسازی شهری متناسب با ایام مذهبی تقدیر و تشکر کرد.

پس از پایان جلسه، میهمانان حاضر در شهرداری با حضور در محل کار کارکنان، روز شهرداری را تبریک گفته و به آنان خدا قوت گفتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طبس مسینا

    منبع خبر

    شهرداری طبس  مسینا

    شهرداری طبس مسینا

    شهرداری طبس مسینا یک شهرداری در شهر درمیان می باشد

      نظرات