جشنواره ورزشی خانوادگی در شهر جدید بینالود برگزار شد

جشنواره ورزشی خانوادگی در شهر جدید بینالود برگزار شد

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت:  جشنواره ورزشی خانوادگی شهر جدید بینالود برای پنجمین سال متوالی است که در ایام دهه کرامت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در بوستان آبشار شهر جدید بینالود برگزار می گردد .
محمد مهدی دانش فر ضمن قدردانی از استقبال پرشور شهروندان از این جشنواره افزود: این جشنواره همه ساله با مشارکت و همکاری هیئت ورزش های همگانی استان خراسان رضوی و کمیته کایت و پرواز بادبادکهای استان با هدف توسعه و ترویج ورزش همگانی و ایجاد فضایی پویا و شاد برای شهروندان شهر جدید بینالود بالاخص کودکان و نوجوانان برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره کودکان فرصتی پیدا می کنند که در کنار خانواده در محیطی شاد  ضمن تحرک بدنی و ورزش جسمی ، به دور از فضای مجازی و بازی های رایانه ای اوقات خوش را سپری نمایند .
این مقام مسئول  با اشاره به تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی شهر ادامه داد : تمامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با همفکری و همکاری این‌ شورا برنامه ریزی می‌شود و با توجه به اینکه اعضای شورا از بطن جامعه انتخاب شده اند ، برنامه ها به گونه ای تعریف می شود که متناسب با خواست و نیازهای شهروندان باشد .
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود بیان کرد: شرکت عمران  بینالود در طول سال با برنامه ریزی های فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی سعی دارد ضمن پر کردن اوقات فراغت شهروندان ، با مشارکت ساکنین این شهر ، فضایی پویا را برای شهروندان شهر فرآهم نماید.
وی گفت: در راستای توسعه ورزش و زیرساخت های ورزشی  در شهر جدید بینالود در سال گذشته مجموعه فرهنگی ورزشی شهر  با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد و در سال جاری نیز قصد داریم ۲ زمین روباز ورزشی را تجهیز کرده و زمین های فوتبال چمن مصنوعی در آن احداث نماییم .
خاطر نشان می گردد این جشنواره شامل بخش های مختلف از جمله مسابقه پرواز بادبادک ها ، طناب کشی ویژه آقایان و مسابقه پرتاب دارت ویژه بانوان بود که در پایان به نفرات برتر در هر بخش جوایزی به رسم یادبود از طرف شرکت عمران شهر جدید بینالود اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بینالود

    منبع خبر

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود یک شهرداری در شهر بینالود می باشد

      نظرات