مراسم معارفه عضو جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود

مراسم معارفه عضو جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود

مراسم معارفه محمد حسین یزدانی عضو جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود با حضور ، محمود رحیمی و صادق اکبری اعضای هیئت مدیره و مجتبی پورخیر مدیرکل دفتر مدیرعامل ، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد.
صادق اکبری عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در این مراسم ضمن اشاره به  جاذبه های  شهر جدید بینالود گفت: این شهر جدید  می تواند در آینده ای نزدیک مانند گوهری در مجاورت کلان شهر مشهد مقدس بدرخشد.
وی ابراز امیدواری کرد شهر جدید بینالود با ترکیب جدید هیئت مدیره هرچه سریعتر به اهداف خود نزدیک شود و اعضای تعیین شده با کمک کارکنان این شرکت  بتوانند جذابیت های لازم را برای توسعه شهر ایجاد نمایند
در ادامه محمود رحیمی  عضو دیگر هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با اشاره به ظرفیت های مهم شهر جدید بینالود گفت: این شهر با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی و استراتژیک دارای ظرفیت بسیار بالایی در خصوص گردشگری و توریست است.
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر های جدید تصریح کرد: شرکت عمران بینالود باید پتانسیل های بالقوه این شهر را شناسایی و تقویت نماید تا موجب رونق بیش از پیش این شهر شود.
وی ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های انجام شده در این شهر ادامه داد: شهر جدید بینالود برای تبدیل شدن به یک شهر ایده آل نیازمند دگراندیشی و بازآفرینی است و شرکت مادر در این راه برنامه ریزی لازم را انجام خواهد داد.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود نیز در این مراسم  ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: حضور اعضای محترم هیات شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید فرصت ارزشمندی برای شهر جدید بینالود است تا با استفاده از تجربیات ایشان بتوانیم اقدامات مناسبی را برای توسعه و پیشرفت این شهر انجام دهیم.
حمید رضا یزدانی در ادامه با اشاره به زحمات آقایان دکتر جمشیدی و حدیدی اعضای سابق هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود ، عضویت محمد حسین یزدانی را به عنوان عضو جدید هیئت مدیره تبریک گفت.
در این مراسم طی حکمی با امضای حبیب ا... طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی ، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، محمد حسین یزدانی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره موظف شرکت عمران شهر جدید بینالود منصوب شد.
محمد حسین یزدانی پیش از این به عنوان رییس اداره حراست در شرکت عمران شهر جدید بینالود مشغول به فعالیت بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بینالود

    منبع خبر

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود یک شهرداری در شهر بینالود می باشد

      نظرات