پیام تبریک شهرداری جغتای به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و آغاز دهه کرامت

پیام تبریک شهرداری جغتای به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و آغاز دهه کرامت

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد.این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.
مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.
مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد.
دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان و الامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.
تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و … است.
دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند.

شهرداری جغتای فرا رسیدن ایام ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و خجسته زاد روز با برکت هشتمین حجت سرمد و سکان دار سفینه ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و آغاز دهه مبارک و میمون کرامت و را به همه تشنگان کرامت اهل بیت(ع) به ویژه شهروندان شریف جغتای  تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن داریم که توفیق بهره مندی از فیوضات دریای فضل و کرامات این انوار الهی برای همگان میسر گردد

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی جغتای

لینک اصل خبر در سایت شهرداری جغتای

    منبع خبر

    شهرداری جغتای

    شهرداری جغتای

    شهرداری جغتای یک شهرداری در شهر جغتاى می باشد

      نظرات