اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی در بجنورد

اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی در بجنورد

شهردار خبر داد:
اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی در بجنورد
شهردار بجنورد از اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی در این شهر خبر داد. گفت: تمامی عوارض ساختمانی شامل تراکم ،عرصه ورود به محدوده مشمول تخفیف ۳۰ درصد به شرط پرداخت نقدی خواهد شد.
روح الله براتیان افزود: تخفیف عوارض ساختمانی شامل (پذیره و تراکم)عوارضات ملکی ( کسری عرصه ) و ارزش معاملاتی کمسیون ماده ۱۰۰ است .
براتیان اضافه کرد: این تخفیفات در مورد جرائم پرداختی کمسیون ماده ۱۰۰،کمسیون ماده ۷۷،نقل و انتقال ،چک های سر رسید نشده،چک های برگشتی و پروندهای توافقی اعمال نخواهد شد.
شهردار اظهار کرد: عوارض قبوض نوسازی اعم از بدهی سال های گذشته و حال نیز از ۳۰درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.
شهردار با اشاره به اینکه تخفیفات برای ادارات، دستگاه هایی اجرایی، بانک و موسسات مالی و اعتباری از تخفیف ۱۰ درصد بهرمند میشوند ، افزود: شهروندانی نیز که تاکنون فیش عوارض ساختمانی دریافت نکردند میتوانند با مراجعه به شهرداری دو مناطق و با دریافت فیش حقوقی از این تخفیفات بهرمند شوند
براتیان تاکید کرد: تاریخ اجرای این تخفیف از ۱۰ تیرماه سال جاری آغاز شده و از این‌ رو شهروندان باید برای استفاده از این تخفیفات در مدت‌زمان یادشده اقدام کنند
وی یاد آورد شد: شهروندانی که از تاریخ ۱۰تیرماه جاری تا پایان ۹ مرداماه جاری اقدام به پرداخت عوارض خود کنند از تخفیف ۳۰ درصدی و از ۱۰مرداد تا ۹ شهرویورماه تخفیفات ۲۵ درصد و از ۱۰شهرویور تا نهم مهرماه نیز تخفیف ۲۰ درصد اعمال خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بجنورد

    منبع خبر

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد یک شهرداری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات