۲۶ مرداد هفته فرهنگی ابهر آغاز می شود

۲۶ مرداد هفته فرهنگی ابهر آغاز می شود

علی محمدیان روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته فرهنگی شهرستان ابهر ،افزود:هفته فرهنگی برنامه بسیار مهمی است که در ۸ شهرستان استان بر اساس زمان بندی مشخص اجرا خواهد شد و فرصتی است که شهرستان ها توانمندی های خود را در حوزه های مختلف معرفی کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرستان باید با همه توان ظرفیت های ابهر را در این هفته ارائه کنند و همه دستگاه ها به ویژه دستگاههای فرهنگی مسئولیت بیشتری دارند و هدف این است که مردم هفته متفاوت وبانشاطی را تجربه کنند

محمدیان با اشاره به اینکه دبیرخانه برگزاری این برنامه شهرداری خواهد بود ، تاکید کرد: باید برنامه های مختلف همه ظرفیت های تاریخی ،گردشگری ، فرهنگی ، اقتصادی ، ورزشی و مشاهیر را با اجرای به مردم معرفی کنیم و نشاط اجتماعی را در قالب این برنامه افزایش دهیم.این مسئول اظهار داشت : این چنین برنامه هایی که ماهیت پروژه ای دارند باید به بهترین شکل ممکن برگزار شور به طوری که شان و جایگاه ابهر ارتقا یابد.

معاون فرماندار ابهر با بیان اینکه کار فرهنگی بسیار حساس است ، خاطرنشان کرد: همه دستگاهها وظایفی دارند که لازم است با استفاده از خلاقیت و ظرفیت ها برنامه های غنی ، پربار و آبرومندی برای مردم برگزار کنند.

شهردار ابهر نیز در این جلسه افزود :شهرداری در اوج اجرای پروژه های عمرانی است و همچنین تلاش داریم کار های فرهنگی را در شان مردم شهرستان برگزار کنیم.

محمدرضا ذوالقدریها تصریح کرد : در جلسات قبلی صحبت ها و برنامه ریزی های لازم انجام شد و به حد کافی زمان برای برنامه ریزی هر چه بهتر برای برگزاری هفته فرهنگی داریم .

وی تاکید کرد: استقبال مردم از برنامه های فرهنگی بسیار قابل توجه است و از همان ابتدای سال جاری برنامه های فرهنگی بسیار خوبی برگزار کردیم و در ادامه نیز تصمیم داریم این روند با قوت بیشتری ادامه یابد /ایرنا

لازم به ذکر است محل های برگزاری برنامه های هفته فرهنگی شهرستان ابهر در پارک پردیس شهر ابهر، پارک لاله هیدج ، صائین قلعه خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ابهر

    منبع خبر

    شهرداری ابهر

    شهرداری ابهر یک شهرداری در شهر ابهر می باشد

      نظرات