برای نخستین بار در قزوین، عملکرد پیمانکاران سرویس مدارس دانش آموزی مورد ارزیابی قرار گرفت

برای نخستین بار در قزوین، عملکرد پیمانکاران سرویس مدارس دانش آموزی مورد ارزیابی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان و دانش آموزان و همچنین بالا بردن ضریب ایمنی و امنیت حمل و نقل آن ها، برای نخستین بار در قزوین، عملکرد پیمانکاران سرویس مدارس به روش های علمی مورد ارزیابی قرار گرفت که نتیجه این ارزیابی و نظرسنجی در انتخاب پیمانکاران سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید لحاظ خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نظرسنجی که توسط گروه آماری حرفه ای متعلق به شهرداری قزوین انجام شد و از بهمن سال ۹۷ تا خرداد ۹۸ به طول انجامید، با توزیع برگه های پرسش نامه در میان چهار گروه هدف آماری شامل والدین، دانش آموزان، رانندگان سرویس مدارس و مدیران مدارس، عملکرد پیمانکاران سرویس مدارس دانش آموزی شهر قزوین مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

عرشیان تصریح کرد: در سال گذشته، ۳۰ پیمانکار سرویس مدارس با داشتن هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو جا به جایی حدود ۱۵ هزار دانش آموز را بر عهده داشتند که این نظرسنجی در انتخاب پیمانکار سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید لحاظ خواهد شد.

وی در خاتمه افزود: مهمترین رسالت سازمان تاکسیرانی ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به شهروندان است و امیدواریم بتوانیم در جلب رضایت خاطر آنان موفق باشیم.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات