مسابقه مهیج و با نشاط «آتش نشان کوچک» در شهر «تاکستان» برگزار شد

مسابقه مهیج و با نشاط «آتش نشان کوچک» در شهر «تاکستان» برگزار شد

مسابقه مهیج و با نشاط «آتش نشان کوچک» در شهر «تاکستان» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تاکستان، به همت سازمان آتش نشانی و واحد فرهنگی و ورزشی  یک دوره مسابقه با عنوان آتش نشان کوچک در محدوده سنی ۵ الی ۷ سال، یکشنبه ۲۳ تیر ماه در محوطه سازمان آتش نشانی شهرداری تاکستان برگزار گردید.

این مسابقه پر نشاط با حضور مهندس رضا طاهری فرماندار تاکستان، مهندس محمد پیری شهردار تاکستان، اعضای شورای اسلامی شهر و جمع پرشور و قابل ملاحظه ای از شهروندان و والدین فرزندان در فضایی کاملا شاد و صمیمی همراه با آیتم های مختلف برگزار گردید.

در همین رابطه شهردار تاکستان ضمن استقبال از اجرای برنامه های شاد و مفرح و در عین حال آموزنده در سطح شهر تاکستان افزود: هدف از برگزاری مسابقه آتش نشان کوچک آموزش، آشنایی و حساس سازی کودکان نسبت به موضوعات ایمنی، بحران و شغل آتش نشانی بوده است.

پیری ادامه داد: در این برنامه خردسالان در فضایی شاد و مفرح با نحوه تماس با سامانه ۱۲۵ ، وظایف سازمان آتش نشانی، حمل مصدوم، اطفای حریق، چگونگی حرکت در دود و اقدامات لازم هنگام بروز حوادث آتش سوزی آشنا شدند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این مسابقه همراهی، تشویق و ترغیب والدین بود که منجر به تحکیم روابط خانوادگی و آموزش والدین در امور ایمنی و آتش نشانی خواهد شد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از برگزیدگان به همه کودکان بسته های آموزشی با موضوع آتش نشانی اهداء گردید .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تاکستان

    منبع خبر

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان یک شهرداری در شهر تاکستان می باشد

      نظرات