مراسم تودیع مهندس محمدخانی شهردار اسبق دیواندره و معارفه مهندس ایوب قادری سرپرست جدید شهرداری برگزار گردید.

مراسم تودیع مهندس محمدخانی پایان یافت
به گزارش روابط عمومی، صبح امروز با حضور اعضای شورای اسلامی، پرسنل اداری و کارگران خدوم حوزه خدمات و دیگر واحدهای شهرداری مراسم تودیع مهندس محمدخانی شهردار اسبق دیواندره و معارفه مهندس ایوب قادری سرپرست جدید شهرداری برگزار گردید.
در این مراسم مهندس محمد محمودی سخنگوی شورا اظهار داشت سکان داری مدیریت شهری امانت سنگینی است که خدمات درخشان مهندس محمدخانی در دو سال گذشته به آن معنا بخشیده است. وی در ادامه با اشاره به عملکرد مثبت شهرداری تصریح نمود تمام اعضای شورا و مجموعه شهرداری باید در مسیری درست و در راستای توسعه شهر دیواندره که هدف نهایی است گام بردارند.فریدون آقایی نیز در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات شهردار سابق نقادی درست و سازنده را امری مهم در توسعه همه جانبه شهر ارزیابی و اظهار داشت حرکت براساس قانون اولویت اول و آخر شورای اسلامی می باشد و همه باید بر آن اساس گام بردارند.
مهندس محمدخانی از دیگر سخنرانان این مراسم با تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر با اشاره به عملکرد کاری خود، مهمترین دستاورد دوران خدمت در دیواندره را رضایت شهروندان از شهرداری و تغییر دیدگاه آنان عنوان نمود که مراسم نماز جمعه شهرستان روز جمعه مورخ ۹۸/۰۲/۱۳موید این مدعاست. وی تصریح کرد این امر میسر نشده است جز همدلی مجموعه شهرداری و همفکرهای مشفقانه اعضای شورا. وی در پایان از تمام پرسنل درخواست نمود تا با حفظ حرمت ارباب رجوع های شهرداری و اخلاق مداری نماینده گانی اصلح برای شناساندن فرهنگ خادمان شهری باشند.
مهندس قادری سرپرست جدید شهرداری نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مهندس محمد خانی اظهار داشت خدمات ایشان در دو سال گذشته شهر دیواندره را دچار تغییرات اساسی و بنیادی نموده است که به عینه عیان است.وی از مجموعه شهرداری خواست که یاورهم جهت پیشبرد اهداف شهرداری باشند.
درپایان مهندس مازیار حبیبی رئیس شورای اسلامی شهر و آکو ولایتی به عنوان نماینده ورزشکاران شهر با اهدای لوح سپاس و تندیس از زحمات مهندس ناصح محمد خانی تقدیر و تشکر نمودند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری دیواندره

    منبع خبر

    شهرداری دیواندره

    شهرداری دیواندره یک شهرداری در شهر دیواندره می باشد

      نظرات