قدردانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس از شهردار کرمان

قدردانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس از شهردار کرمان

تداوم قراردادهای مشترک فرهنگی و ورزشی این دو نهاد در سال جاری

صبح امروز مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس با شهردار کرمان دیدار و از تلاش ها و همکاری های شهرداری با این باشگاه در سال گذشته تقدیر کرد.

به گزارش کرمان آنلاین، محمودی نیا حضور شهردار در برنامه ها و مسابقات تیم مس را عامل انگیزه و ایجاد تاثیر مثبت روحی و روانی در بین بازیکنان و تماشاچیان عنوان کرد .

شهردار کرمان نیز در این دیدار با بیان اینکه تیم مس، برند شهر کرمان است، گفت: نام باشگاه مس و قهرمانی آن افتخار این مرز و بوم است.

سید مهران عالم زاده در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته در حد توان توانستیم با این باشگاه همکاری کنیم ، به اختصاص تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی به مسابقات تیم مس، نصب بنر در اتوبوس های خط واحد و اختصاص تعدادی از اتوبوس های خط واحد این مجموعه برای انتقال علاقه‌مندان به فوتبال در بازی های مس اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری جشنواره تابستانی شهروندی شهرداری در کرمان اشاره کرد و گفت :این جشنواره که از بیستم تیرماه آغاز و تا بیستم مردادماه ادامه دارد در سه دهه به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای اقشار مختلف می پردازد.

وی با اشاره به اینکه اکثر برنامه های دهه دوم به کودکان و نوجوانان و دهه سوم نیز به جوانان و خانواده ها با رویکرد ورزشی اختصاص خواهد یافت ،از برپایی دوچرخه سواری و پیاده روی خانوادگی در دهه سوم این جشنواره خبرداد.

وی گفت : باشگاه فرهنگی و ورزشی مس می تواند با  طراحی یک سناریو و برنامه از ظرفیت های این جشنواره در جهت فرهنگسازی ، استعدادیابی ، معرفی باشگاه و تیم و جذب اسپانسر استفاده کند .

عالم زاده ضمن ابراز خرسندی از راهی که این باشگاه در پیش گرفته است ،افزود: این راه نوید بخش است و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در این مسیر در روز های آینده و سال های آتی باشیم.

شهردار کرمان  با تاکید بر اینکه  شهرداری کرمان در راستای انجام رسالت اجتماعی خود آمادگی همکاری با این باشگاه را دارد ، گفت: شهرداری آمادگی همکاری جهت واگذاری زمین و یا امکان  استفاده از ظرفیت های باشگاه شهرداری کرمان جهت استعدادیابی ،نخبه پروری و انجام تمرینات با باشگاه مس را دارد.

برگزاری جشن لباس باشگاه مس در جشنواره تابستانی شهرداری

در ادامه مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس ضمن تشکر از همراهی و همکاری شهرداری با این باشگاه درسال های گذشته، خواستار تداوم همکاری در سال‌های آتی شد.

محمودی نیا از برپایی جشنواره تابستانی شهرداری ابراز خرسندی کرد و با تایکد بر اینکه  هرچه حمایت مردم از این باشگاه و تیم مس بیشتر باشد ، دغدغه ما در زمان برگزاری مسابقات و روزهای پر تنش کمتر شده و سطح روحیه بازیکنان افزایش خواهد یافت  ،تصریح کرد : فضای این جشنواره می تواند حمایت های مردمی از مجموعه باشگاه مس  را افزایش دهد.

وی گفت: به عنوان یک کار مشترک  و رویکرد مردمی با همکاری شهرداری به زودی جشن لباس باشگاه را قبل از آغاز مسابقات لیگ در این جشنواره برگزار خواهیم کرد .

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس با بیان اینکه مسابقات فوتبال نقش مهمی در نشاط و شادابی مردم دارد که باید در جهت ارتقای آن برنامه ریزی کرد ،افزود : حضور شهردار کرمان در برنامه های این باشگاه باعث  ایجاد روحیه و انگیزه در بین بازیکنان می شود.

محمودی نیا در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه کرمان کانون نخبه پروری در فوتبال است که برای این اقدام به سالن تکنیکی سرپوشیده با دیوارهای طراحی شده در این فضا نیاز داریم ،از شهردار کرمان خواست در صورت امکان فضایی برای نخبه پروری  به این باشگاه اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: این دو نهاد می توانند طی قراردادهایی مشترک ،همکاری های بیشتری در خصوص تیم مس و ورزش کرمان در سال های آتی داشته باشند.

در ادامه مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس از مهندس عالم زاده شهردار کرمان و مهندس میرحسینی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شهردار به دلیل همکاری‌های بسیار خوب با این باشگاه در سال های گذشته تقدیر کرد و خواستار تداوم این همکاری ها شد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید taghdirmodirbashgahmesazmirhoseyni.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید taghdirmodirbashgahmesazshahrdar.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید taghdirmodirbashgahmesazshahrdar۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید taghdirmodirbashgahmesazshahrdar۲.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات