تعامل دادگستری و شهرداری باعث برطرف کردن معضلات شهری...

«حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر» امام‌جمعه، «اباذر غفوری» شهردار و «حسن رضاپور» عضو شورای اسلامی شهر اردکان طی مراسمی به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگستری شهرستان دیدار کردند و از تلاش‌های قضات و کارکنان دادگستری شهرستان اردکان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان، شهردار اردکان در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه و گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران ایشان در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، این واقعه ناگوار را یادآور شهادت بهترین و پاک‌ترین انسان‌ها دانست و از مقام شامخ این شهید بزرگوار به‌عنوان معمار دستگاه نوین قضایی و اولین رئیس دیوان عالی کشور تجلیل کرد.

اباذر غفوری بر همدلی و وحدت، تعامل و همکاری هرچه بهتر میان شهرداری و دادگستری تاکید نمود و اظهار داشت: تعامل دادگستری و شهرداری، باعث برطرف کردن معضلات شهری می‌شود تا زمینه خدمات گسترده‌تر به شهروندان فراهم آید.

وی در پایان با بیان اینکه دستگاه قضایی در راستای اجرای عدالت، تضمین امنیت و سلامت جامعه با استواری و صلابت گام بر می‌دارد؛ بیان داشت: توسعه توام با عدالت صورت می‌گیرد و امنیت نیز بستری برای تحقق عدالت است که تامین امنیت جامعه با همکاری و تلاش نهادها و سازمان‌های مختلفی محقق می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اردکان

    منبع خبر

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر اردکان می باشد

      نظرات