ارائه عملکرد شهردار قشم در دیدار با امام جمعه شهرستان

ارائه عملکرد شهردار قشم در دیدار با امام جمعه شهرستان

شهردار قشم به مناسبت روز شهرداری ها با امام جمعه شهرستان دیدار کرد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری قشم ، رحیمی هلری ضمن تقدیر از حمایت های امام جمعه شهرستان ، ایشان را در جریان آخرین تغییرات و پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی شهرداری قرار داد .
رحیمی هلری با اشاره به پروژه های شهرداری گفت : از جمله پروژه های شهرداری قشم ، ساخت فرهنگسرای محله زیرانگی می باشد که تا به اینجا پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اشت . وی افزود پارک خطی بلوار ژئوپارک که از سال قبل کلنگ آن زده شد ، تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید .
شهردار قشم پیرامون اقدامات انجام شده در خصوص پارک خطی واقع در بلوار ژئو پارک گفت : پارک مورد نظر دارای چند ویژگی منحصر بفرد می باشد که یکی از آن ویژگی ها ساخت مغازه ها تجاری و در اختیار قرار دادن به بانوان سرپرست خانواده و کم درآمد می باشد . وی ضمن ابراز امیدواری از این برنامه ریزی گفت : امیدواریم که بتوانیم بازارچه ای را در آن مکان جهت اشتغال و ارائه صنایع دستی و سنتی قشم راه اندازی کنیم .
رحیمی هلری در ادامه گفت : از دیگر ویژگی های این پارک غرس و کاشت درختان مثمر میباشد که با این اقدام خواستیم بهره ای نیز برای شهروندان داشته باشد همانطور که در پارک شهرک بوستان این کار را انجام دادیم و به نتایج خوبی رسیدیم .
شهردار قشم در خصوص لکه گیری آسفالت محالت گفت : آسفالت محالتی که تخریب شده را براورد کردیم و در آینده ای نزدیک مناقصه آن برگزار می گردد .
ایشان همچنین اشاره ای به اقدامات در سطح محالت کردند و گفت : در محالت بافت قدیم و در چند نقطه به درخواست شهروندان و شورایاران عملیات ساماندهی و رفع خطر صورت گرفت . وی افزود : ترمیم و ساخت پیاده روهای سطح شهر هم اکنون در حال انجام است و قسمت ورودی شهر نیز طی روزهای آینده برآورد و عملیاتی خواهد شد.
شهردار قشم گفت : کانال کشی برای دفع آب های سطحی در محالت بافت قدیم با استفاده از مهندسین ، در این زمینه اقداماتی صورت گرفته و در آینده ای نزیدک شاهد رفع این معضل خواهیم بود .
رحیمی هلری بیان داشت : پارکهای سطح محالت که به مرور زمان وسایل بازی آن
خراب و اسقاط شده بود طی چند روز آینده تعویض و تجهیز خواهند شد . وی افزود : در این خصوص وسایل خریداری شده حدود ۵۰۰ میلیون تومان می باشد .
شهردار قشم با اشاره به اقدامات این شهرداری در حوزه اشاعه زمین ها و اماکن ورزشی گفت : در یکی از پارکهای محالت که ظرفیت تبدیل شدن به مکان ورزشی را داشت با پیشنهاد شورایاران و اهالی محالت طی سنوات آینده به سالن ورزشی چند منظوره ویژه ورزشهای رزمی البته با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبدیل خواهد شد .
وی در پایان گفت : شهروندان روزانه با درخواستهایی از قبیل حمل نخاله های رهاشده ، تسطیح و یا پاکسازی محلات به شهرداری مراجعه می کنند که اکیپ اجرایی خدمات شهری شهرداری صورت ۲۴ساعته انجام ظیفه می کند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قشم

    منبع خبر

    شهرداری قشم

    شهرداری قشم

    شهرداری قشم یک شهرداری در شهر قشم می باشد

      نظرات