شهرداری و دهیاری ها؛ تجلی گاه تعهد و انسان دوستی خ...

همزمان با ۱۴ تیر و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز شهرداری ها و دهیاری ها؛ سید علی نوروز زاده شهردار بافق؛ روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق متن پیام تبریک و تقدیر شهردار بافق به مناسبت روز شهرداری ها به این شرح است.

بسمه تعالی

شهرداری؛ تجلی گاه تعهد و خدمت مسئولین به خادمان و مردمان سختکوش در محیط شهر و آبادی هاست.

آسایش؛ امنیت و سلامت روانی و اجتماعی شهروندان در راستای نهادینه کردن فرهنگ مشارکتی و دستیابی به شاخصه های زندگی پویا برای شهری سالم و زیبا؛ نیازمند تلاش و پیگیری مجدّانه و حمیّت و همّت بیش از پیش نیروهای خدوم و تلاشگران عرصه مدیریت شهری در شهرداری ها می باشد که با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده و اجرای اصولی و بی کم و کاست آنها مسیر رشد و توسعه جوامع شهری و روستایی را برای زندگی آرامبخش شهروندان فراهم می نمایند.

نامگذاری ۱۴ تیرماه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز شهرداری ها و دهیاری ها فرصت مغتنمی هست تا از فعالیت نیروهای خدوم و ساعی شهرداری ها که در تمام ساعات شبانه روز برای آسایش و رفاه شهروندان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند تقدیر و تجلیلی شایسته به عمل آید.
اینجانب با گرامیداشت ۱۴ تیرماه و با تقدیر و سپاس از همّت والای تمامی نیروهای خدوم شهرداری بافق در همه بخش ها، خدمات و تلاش آنها را ارج نهاده و با تبریک روز شهرداری و دهیاری ها از خداوند منّان توفیق روز افزون تمامی همکاران را برای ارائه خدمات مطلوب در راستای پیشرفت و بهره مندی شهروندان عزیز و محترم بافقی مسئلت می نمایم.

سید علی نوروز زاده بافقی
شهردار بافق

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بافق

    منبع خبر

    شهرداری بافق

    شهرداری بافق

    شهرداری بافق یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر بافق می باشد

      نظرات