انجام ۱۸۰ کیلومتر لایروبی برای سال زراعی جاری در لنگرود

مدیر امور منابع آب شهرستان لنگرود از انجام بیش از ۱۸۰کیلومتر لایروبی برای تامین نیاز آبی سال زراعی جاری در شهرستان لنگرود خبر داد .

قربانعلی پورمسیب مدیر امور منابع آب شهرستان لنگرود در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی آب منطقه ای گیلان گفت : به موازات آنچه  بیان شد، در منطقه اطاقور و بخش مرکزی شهرستان لنگرود ، ۲۲ سردهنه احداث نمودیم تا کار آبرسانی با سهولت بیشتری در شهرستان انجام شود.

مدیر امور منابع آب شهرستان لنگرود همچنین از تعمیر و راه اندازی ۳۲ ایستگاه پمپاژ قدیم و جدید در پاپکیاده و خالکیاسر خبر داد و گفت : جهت رفع دغدغه های کشاورزان سنتی آبخور نیز برای بهره برداری در سال زراعی جاری ۷ حلقه چاه جدید حفر نمودیم که به لطف خدا باعث رفع نگرانی های این عزیزان گردید که گفتنی است این تعداد منهای ۱۷ حلقه چاه دیگری است که ره اندازی و در اختیار کشاورزان قرار داده شده است.

پورمسیب گفت : امسال برای اینکه مشکل آبی ای در شهرستان لنگرود نداشته باشیم ۴۲ پهنه آببندان را نیز مهیا و آبگیری نمودیم که کشاورزان عزیز لنگرودی از موهبت وجود آنها نیز بهره بردند.

مدیر امور منابع آب شهرستان لنگرود همچنین اظهار داشت : وجود سد های لاستیکی پهلوان بست کومله و گالش کلام نیز امسال کمک شایان توجهی به تامین و تنظیم آب مورد نیاز زراعی کشاورزان شهرستان نمود که خدا را شاکریم. وی در پایان خاطر نشان کرد به لطف پروردگار هیچگونه مشکلی در لنگرود از برای تامین آب مورد نیاز کشاورزی در سالجاری زراعی نداشته ایم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گیلان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گیلان

    شركت آب منطقه‌ای گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات