برگزاری دوره خلاقیت ونوآوری ویژه مدیران در شرکت آب منطقه ای...

دوره خلاقیت ونوآوری سازمانی ویژه مدیران (حین انتصاب و میانی ) به مدت ۶ ساعت در محل سالن تخصصی شرکت آب منطقه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای هرمزگان دکتر نهال طهماسبی عضو هیات علمی و مدرس این دوره، هدف از تشکیل دوره را آشنایی کارکنان و مدیران با مفهوم خلاقیت دانست و گفت : خلاقیت به طور عام ،توانایی ترکیب اندیشه‌ها به شیوه‌ای منحصر به فرد یا ایجاد ارتباطی غیرمعمول بین اندیشه‌ها است.

وی با بیان اینکه سازمانی مشوق نو آوری است که دیدگاه‌های ناشناخته به مسائل یا راه حل‌های منحصر جهت حل مسائل را ارتقا می‌دهد اضافه کرد: نوآوری فرایند کسب اندیشه‌ای خلاق و تبدیل آن به محصول و خدمت و یا یک روش عملیاتی مفید است.

طهماسبی بیان داشت  : سبک زندگی مناسب و انجام فعالیت های مختلف می تواند از جمله عوامل ایجاد خلاقیت باشد که یکی از مهمترین موارد آن داشتن مطالعه و انجام تمرین های ذهنی مختلف است .

مدرس دوره خلاقیت ادامه داد: سازمان با ارائه آموزش های متنوع و مداوم با استفاده از روش های مختلف به منظور افزایش سطح دانش و مهارت شغلی مدیران به خصوص آن دسته از مدیرانی که سابقه خدمت طولانی داشته و احتمالا به اطلاعات نوآوری های جدید نیاز دارند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات