کارگروه تخصصی آب شورای پدافند غیر عامل استان سمنان برگزار شد

نخستین نشست اعضای کارگروه تخصصی آب شورای پدافند غیرعامل در سال ۱۳۹۸ در شرکت آب منطقه ای سمنان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان ، معاون حفاظت و بهره برداری این شرکت و دبیر کارگروه تخصصی آب شورای پدافند غیرعامل استان بر کیفیت آب شرب استان سمنان تاکید نمود .

محمدرضا خاموشی ، در اولین جلسه کارگروه تخصصی آب شورای پدافند غیرعامل استان ، با اشاره به اهمیت حفاظت از تاسیسات تامین آب شرب در جلسه پدافند غیرعامل گفت :  حفاظت و مراقبت حداکثری از تاسیسات منابع آب شرب استان به عنوان یک وظیفه ضروری در کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌ها مرتبط است .

وی افزود : یکی از برنامه‌های محوری و مهم حوزه پدافند غیرعامل پیگیری برای تامین آب سالم از حوضه آبریز تا نقطه مصرف با هماهنگی کلیه دستگاههای اجرایی مربوطه می‌باشد.

اولین جلسه کارگروه تخصصی آب با هدف ارائه گزارش وضعیت حفاظتی و بهداشتی چاههای آب شرب شهر سمنان، در شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد.

در این جلسه خاموشی معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای سمنان ، نمایندگان شرکتهای آب و فاضلاب شهری ، روستایی و نماینده دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به نقاط تحت پوشش شهرها و روستاها ، وضعیت آب و آبرسانی را تشریح نمودند و با اشاره به تامین و تولید آب از منابع مختلف، مشکلات و راهکارهایی را در این خصوص بیان داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای سمنان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای سمنان

    شركت آب منطقه‌ای سمنان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات