تصویب ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای مناطق سیل زده لرستان

تصویب ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای مناطق سیل زده لرستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از تصویب و ابلاغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بازسازی طرح های انتقال آب به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، مهندس علیرضا کاکاوند در گفتگو با واحد مرکزی خبر شبکه افلاک لرستان گفت: این اعتبار ابلاغی با ۷۱ درصد تخصیص لحاظ شده که با توجه به حجم بالای خسارات در مناطق سیل زده استان، این میزان اعتبار پاسخگوی نیاز نیست.

وی تصریح کرد: بر اساس برآورد خسارات برای تکمیل و بازسازی زیرساخت های آبرسانی به مناطق سیل زده روستایی لرستان، اعتباری بالغ بر دو هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال نیاز است که با این میزان اعتبار مصوب و ابلاغی، می بایست برای جذب اعتبارات بیشتر تلاش کرد.

وی اضافه کرد: در زمان سیل فروردین، در کمتر از دو هفته آب شرب روستاها بصورت موقت وصل شده و بلافاصله به تامین آب شرب پایدار و اصولی روستاها پرداخته شده است.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع ۹۶۴ روستای خسارت دیده از سیل اخیر تنها ۱۵ روستا بصورت اصولی و پایدار وصل نشده که اقدامات مناقصه و تعیین پیمانکار روستاهای یاد شده انجام شده و با برنامه ریزی انجام شده تا قبل از شروع فصل بارش ها، آب پایدار این روستاها نیز تامین و وصل می شود.

کاکاوند افزود: برخی روستاها نیز نیاز به جابجایی داشته که پس از تعیین محل و ساخت و ساز روستا، مشکل تامین آب پایدار و اصولی این روستاها نیز عملیاتی و اجرایی می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات