تکمیل عملیات اجرای خط انتقال برق و نصب پست هوایی چاه شماره۲ گالیکش/ بیش از ۱۰۰۰نفر  ازآب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند

تکمیل عملیات اجرای خط انتقال برق و نصب پست هوایی چاه شماره۲ گالیکش/ بیش از ۱۰۰۰نفر ازآب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA

مدیرامورآب و فاضلاب روستایی شهرستان گالیکش به اجرای خط انتقال برق و نصب پست هوایی چاه شماره ۲ اشاره کرد و گفت: برای این پروژه ۱۰۰۰میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان حسن براتی، افزود: با تکمیل این پروژه ۹ روستای تحت پوشش این شهرستان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

وی تعداد خانوار بهره مند از این طرح آبرسانی را ۱۰۹۰ خانوار اعلام کرد و گفت: ۳۶۹۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

مدیرامورآب و فاضلاب روستایی شهرستان گالیکش با بیان اینکه عملیات اجرای خط انتقال برق و نصب پست هوایی چاه شماره ۲ قنات از سال گذشته آغاز شد، اضافه کرد: خوشبختانه این پروژه در سال جاری تکمیل شده و تحویل موقت هم شده است.

براتی در خاتمه تعداد روستاهای تحت پوشش مدیریت آبفار این شهرستان را ۴۹ روستا اعلام کرد و گفت: ۱۰۶۵۳ مشترک با ۳۵۸۴۲ جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات