برگزاری همایش آموزشی بانوی آب در یزد

همایش آموزشی بانوی آب با حضور بانوان صنعت آب و برق استان و به میزبانی شرکت آبفای یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در این همایش گفت : در استان کویری یزد ، بحث مدیریت مصرف و سازگاری با محیط برای پیشینیان اهمیت داشته و در عصر حاضر نیز می توان با بازگشت به ارزش ها باعث توسعه استان شد که این امر میسر نمی شود مگر با آگاهی سازی مردم در خصوص مدیریت انرژی .

فاطمه دانش با اشاره به این که  بانوان در بحث مدیریت مصرف نقش بسیار کلیدی دارند اظهارداشت : در بحث مدیریت مصرف مخصوصاً مصارف خانگی ، تغییر رفتار در خانواده ها باعث تغییر رفتار در جامعه می شود و این نقش نیز بر عهده بانوان است چرا که آن ها نقطه شزوع اصلاح مصرف هستند .

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا در این همایش با بیان این که بحث مدیریت مصرف در همه ی زمینه های زندگی باید وجود داشته باشد یادآور شد : در زمان های قدیم تامین آب بر عهده خود فرد بود این امر باعث می شد که فرد نهایت دقت را در مصرف آب داشته باشد ولی امروزه به دلیل این که آب به سهولت در دسترس مردم قرار می گیرد بعضی از شهروندان به بحث مدیریت مصرف توجه کمتری دارند .

محمد حسین شرعیاتی ادامه داد :  استان کویری ما کم ترین میزان بارندگی در کشور را دارد و اگر ما از منابع آب حفاظت  و آن را درست مصرف نکنیم فرزندانمان در آینده دچار مشکل خواهند شد .

شرعیاتی با اشاره به این که بانوان موثرترین نقش را در مدیریت مصرف دارند گفت : آن ها می توانند نحوه درست مصرف کردن انرژی به خصوص آب را به فرزندان و دیگر اعضای خانواده خود آموزش دهند .

در پایان همایش کارگاه پرسش و پاسخ در زمینه مدیریت مصرف و نحوه تامین و توزیع آب و برق با حضور حاضرین برگزار گردید .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد

    شرکت آب و فاضلاب استان یزد یک شرکت در شهر یزد می باشد

      نظرات