بهره برداری از ۳ طرح فاضلاب...

بهره برداری از ۳ طرح فاضلاب...

غلامحسین ساقی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان خراسان شمالی در ابتدای مراسم افتتاح سد چندیر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت  اظهار داشت: باعث خرسندی است که در مجموعه وزارت نیرو شاهد بهره برداری از طرح های بسیار خوبی در سفر کاروان تدبیر و امید به استان هستیم.

وی با اشاره به طرح‌های مجموعه آب‌ و فاضلاب شهری خراسان شمالی افزود: امروز با دستور ریاست محترم جمهور و با دستان وزیر محترم نیرو جناب آقای اردکانیان شاهد بهره‌برداری از ۳ پروژه فاضلاب در استان می‌باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: ضریب بهره مندی از تاسیسات فاضلاب در جمعیت شهری استان در ابتدای برنامه ششم در سال ۱۳۹۶، سی و سه درصد بوده که این رقم در ابتدای دولت تدبیر و امید ۲۸ درصد بوده است.

ساقی با بیان اینکه طی هدف گذاری که انجام گرفته است سعی داریم برای پایان برنامه ششم توسعه این رقم را به ۵۸ درصد برسانیم خاطرنشان کرد: با مساعدت مجموعه وزارت خانه و نگاه مثبت اعتباری امروز با افتخار عرض میکنیم که شاهد بهره برداری از ۸ هزار متر مکعب تصفیه خانه در شهر اسفراین و همچنین ۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اسفراین به عنوان شهر پیشرو در اجرای شبکه‌های فاضلاب می‌باشد گفت: بیش از ۹۰ درصد شهر اسفراین از تاسیسات فاضلاب بهره‌مند خواهند شد. اعتبار این پروژه حدود ۱۱۷ میلیارد تومان است که بخشی از آن نیز مربوط به خط پساب خروجی از تصفیه خانه وانتقال به روستاهای پایین دست تصفیه خانه می‌باشد .

مدیر عامل شرکت آب‌ و فاضلاب شهری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طرح دوم در مجموعه آب‌ و فاضلاب شهری مربوط به دفع فاضلاب دو منطقه جمعیتی متمرکز در شهر بجنورد بوده است. منطقه اول شهرک ولیعصر است که اجرای شبکه و پمپاژ امروز به بهره برداری رسیده و ۱۰ هزار نفر از این تجهیزات بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: منطقه دوم مربوط به پروژه مسکن مهر بجنورد می‌باشد که درحال حاضر ۲۳ هزار نفر را در خود جای داده است. ۱۰۰درصد این منطقه که بنا بوده اجرای شبکه داشته باشد به مرحله بهره‌برداری رسید و خط انتقال آن وصل شده است.

غلامحسین ساقی خاطرنشان کرد: ضریب بهره‌مندی استان با این دو پروژه شبکه فاضلاب شهری رشد ۷ درصدی خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی یک شرکت در شهر بجنورد می باشد

      نظرات