‍با حضور وزیر نیرو؛ عملیات اجرایی...

‍با حضور وزیر نیرو؛ عملیات اجرایی...

همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان خراسان‌شمالی، عملیات اجرایی ساخت ۵۹ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در ۱۶ شهر خراسان‌شمالی توسط وزیر نیرو آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی : همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان خراسان شمالی دکتر اردکانیان وزیر نیرو در راس هیئتی متشکل از مسئولین کشوری و استانی وارد شهر مرزی راز و جرگلان شد و با حضور در مخزن ذخیره آب شهر راز ( محل برگزاری آئین آغاز عملیات اجرایی احداث مخازن ذخیره آب در ۱۶ شهر استان خراسان شمالی ) کلنگ آغازین عملیات اجرایی این پروژه را بر زمین زد .

در ابتدای این مراسم "غلامحسین ساقی"، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: یکی از برنامه‌های راهبردی تعریف شده در این شرکت، تقویت حجم مخزن ذخیره آب است که ایجاد ۵۹ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در ۱۶ شهر استان شامل ( فاروج، شیروان، زیارت، قوشخانه، حصارگرمخان، چناران شهر، راز، صفی آباد، قاضی، آشخانه، سنخواست، جاجرم و درق و سه شهر ( بجنورد ، تیتکانلو و شوقان ) در حال اجرا  ، در راستای این هدف مهم است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۵ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در شهرهای تیتکانلو، بجنورد و شوقان در حال ساخت است، ادامه داد: تکمیل مخازن در دست اجرای ذخیره آب در شهرهای این استان دست‌کم یک‌هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با توجه به رویکرد شرکت آب و فاضلاب کشور مبنی بر تامین آب با کیفیت و پایدار برای تمامی شهروندان، امید می‌رود این پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۰ برای بهره‌برداری آماده شوند.

خاطر نشان می شود : دکتر اردکانیان وزیر نیرو، پیش از آغاز مراسم کلنگ زنی ۵۹ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب در استان خراسان شمالی، با همراهی  مسئولان استانی و مقامات محلی برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در گلزار شهدای شهر راز و جرگلان حضور یافت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی یک شرکت در شهر بجنورد می باشد

      نظرات