مدیرعامل برق غرب: ۷۰ درصد از انرژی الکتریکی مورد نیاز ساختمان حوزه ستادی شرکت برق منطقه‌ای غرب از طریق دیزل ژنراتور تامین می‌شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور ۲۷۰ کیلوولت‌آمپری در حوزه ستادی این شرکت در راستای اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف خبر داد و گفت: با نصب این دیزل ژنراتور، ظرفیت تولیدی ژنراتورهای نصب شده در حوزه ستادی به ۵۰۰ کیلووات رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، "علی اسدی" با اشاره به تامین ۷۰ درصدی انرژی ساختمان حوزه ستادی این شرکت در زمان پیک بار شبکه از طریق دیزل ژنراتورهای موجود گفت: برای تامین برق نرمال ساختمان اداری و بخش دیسپاچینگ از دو ترانسفورماتور که از دو فیدر موجود در پست ارشاد تغذیه می‌شوند، استفاده می‌گردد.

وی افزود: این شرکت می‌تواند برای تامین بار اضطراری خود و در مواقعی که برق شبکه قطع می‌باشد، از سه دستگاه دیزل ژنراتور موجود در ساختمان ستادی استفاده کند.

اسدی گفت: یک دستگاه دیزل ژنراتور با ظرفیت ۸۵ کیلوولت‌آمپر برای تامین مصارف اضطراری بخش اداری است و یک دستگاه دیزل ژنراتور دیگر با ظرفیت ۲۰۵ کیلوولت‌آمپر، برای تامین بارهای بخش دیسپاچینگ استفاده می‌شود.

وی در ادامه گفت: برق غرب به منظور کاهش پیک بار شبکه، برای تامین بخشی از بار الکتریکی مورد نیاز خود درساعات پیک مصرف علاوه بر استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی و دیزل ژنراتورهای موجود، از یک دیزل ژنراتور با ظرفیت ۲۷۰ کیلوولت‌آمپر نیز استفاده می‌کند.

مدیرعامل برق غرب در پایان با اشاره به اینکه ژنراتور مذکور قدیمی بوده و با کمترین هزینه تعمیر اساسی شده و به ساختمان مرکزی منتقل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نصب و آماده به کار شده است، گفت: برای تامین انرژی الکتریکی و در راستای اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف، از سه دستگاه دیزل ژنراتور و دو مجموعه نیروگاه خورشیدی در حوزه ستادی شرکت برق منطقه‌ای غرب استفاده کرده‌ایم که این امر صرفه‌جویی ۷۰ درصدی مصرف برق مورد نیاز از شبکه سراسری را در زمان پیک شبکه در پی داشته است. [if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات