مدیر برق بندرخمیر در شورای اداری مطرح کرد: تامین برق ۲۰۰ مشترک مسکن مهرورزان

IMG-۲۰۱۹۰۷۱۶-WA۰۰۷۰.jpg

مدیر برق شهرستان بندرخمیر از تامین برق مسکن مهر ورزان این شهرستان خبرداد.

محسن مرادی در نشست شورای اداری بندرخمیر با اعلام این خبر گفت:برای تامین برق مسکن مهرورزان سه دستگاه پست زمینی احداث شده است که ۲۰۰ مشترک مهرورزان را پوشش خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به فصل تابستان و نحوه مصرف برق توسط شهروندان اظهار داشت:با توجه به شروع فصل گرم سال واستفاده از سیستم‌های سرمازا، شاهد افزایش چشمگیر بار شبکه سراسری برق به ویژه در این فصل هستیم که رعایت توصیه‌ های مدیریت مصرف، کمک شایانی به کاهش میزان مصرف و پیک بار شبکه برق خواهد کرد.

مدیر برق شهرستان خمیر همچنین گفت: دستگاه های اداری سهم قابل توجهی در مدیریت مصرف برق در تابستان دارند و با انجام راهکارهای ساده می توان مصرف برق در دستگاه های اداری را کاهش داد لذا همکاری این ادارات ضروری است.

مرادی همچنین حذف کاغذی قبض برق را یادآور شد و بیان نمود: با هدف ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به مشترکان این شرکت و در راستای اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک، صدور قبوض کاغذی برق حذف می شود.

وی افزود:مشترکین می توانند با مراجعه به سایت www.hedc.co.ir و وارد کردن شماره هشت رقمی اشتراک برق خود ،سوابق مصرف و پرداختی های خود را دریافت نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان

    شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان

    شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان یک شرکت در شهر بندرعباس می باشد

      نظرات