برق رسانی به روستای انجیرلی مراوه تپه گلستان با پنل خورشیدی...

برق رسانی به روستای انجیرلی مراوه تپه گلستان با پنل خورشیدی...

طرح تامین برق روستای صعب العبور مراوه تپه گلستان با نصب پنل خورشیدی با حضور مجری طرح برق روستایی کشور افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: روستای انجیرلی مراوه تپه با نصب پنل خورشیدی درحالی برق دار شد که برای برق رسانی ۱۲ خانوار این روستا‌ ۵میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار  هزینه شده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ،علی اکبر نصیری افزود: در این روستا ۹ پنل خورشیدی نصب شده و با حضور چهل امیرانی مجری طرح برق رسانی روستایی توانیر این پروژه جهت تامین برق روستای محروم انجیرلی مراوه تپه افتتاح شد.

وی با اشاره به سخت گذر بودن روستا‌ ی مذکور و فاصله زیاد آن با شبکه های توزیع فشارضعیف شهرستان، احداث شبکه برق برای تامین انرژی برق را تقریباغیر ممکن کرده بود گفت : برابر برسی های صورت گرفته نصب این پنل خورشیدی جهت تولید برق از شبکه سیمی برق هزینه کمتری دارد و با نصب آن ۱۲ خانوار روستایی از نعمت برق بهره‌مند شدند. .

نصیری در پایان تصریح کرد :روستای انجیرلی مراوه تپه اولین روستا در گلستان است که تامین برق آن از طریق پنل خورشیدی انجام می شود.

شهرستان مراوه تپه، در شرقی ترین نقطه استان گلستان واقع شده که از لحاظ موقعیت جغرافیایی از طرف شمال به کشور ترکمنستان و از شرق به استان خراسان شمالی و ازغرب به بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس و از طرف جنوب به شهرستان کلاله (جنگل گلستان) منتهی می شود.

برق رسانی به روستای انجیرلی مراوه تپه گلستان با پنل خورشیدی

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان یک شرکت در شهر گرگان می باشد

      نظرات