نشست صمیمی رئیس شورای مرکزی با مدیران روابط عمومی استانها برگزار شد

نشست صمیمی رئیس شورای مرکزی با مدیران روابط عمومی استانها برگزار شد


نشست صمیمی رئیس شورای مرکزی با مدیران روابط عمومی استانها برگزار شد

در حاشیه برگزاری بیست و دومین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، نشست صمیمی مهندس رجبی با مدیران روابط عمومی استانها برگزار شد.

مهندس رجبی در این نشست با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی ها در راستای اعتلا و ارتقاء سازمان های نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت:در طی این سالها شاهد برخی تنش ها در حوزه نظام مهندسی و وزارت راه و شهرسازی بودیم که تلاش کردیم تا منافع مهندسان و مردم بر اساس قوانین و ضوابط دنبال شود.

وی گفت: امروز خوشبختانه سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها آرامش نسبی دارند و امیدواریم این روند در دوره آتی با تلاش هایی که در شورای مرکزی صورت می گیرد ادامه داشته باشد.

رجبی عنوان کرد: روابط عمومی ها می بایست   دستاوردهای بیش از دو دهه نظام مهندسی را به جامعه بشناسانند که این امر می بایست با ابزارهای گوناگون اطلاع رسانی و در قالب های مختلف صورت گیرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور همچنین افزود: انتظار آن بود تا ارتباط شورای مرکزی با روابط عمومی استانها بیش از این تقویت می شد اما متاسفانه به دلیل معطوف بودن تلاش ها در جهت خنثی سازی تنش های ایجاد شده در طی سالهای اخیر ، این امر محقق نشد.

رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ادامه عنوان کرد: راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی نظام مهندسی ساختمان به منظور گسترش مباحث اطلاع رسانی و فعالیت ها به مهندسان و عموم جامعه از همان ابتدای دوره هفتم شورای مرکزی مدنظر بوده که به دلایل مختلفی اجرایی نشد که انتظار می رود در دوره فعالیت شورای هشتم این امر محقق شود.

وی در پایان با تقدیر از تلاش های روابط عمومی نظام مهندسی استانها ، حضور مدیران روابط عمومی در اجلاس هیات عمومی در جهت اطلاع رسانی مباحث مطرح شده را موثر و تاثیرگذار دانست.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات