عملیات احداث جاده قدیم تهران – قم به مراحل پایانی نزدیک شد

عملیات احداث جاده قدیم تهران – قم به مراحل پایانی نزدیک شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران؛ دکتر رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در دومین بازدید میدانی خود از پروژه احداث باند دوم جاده قدیم قم – تهران در جریان جزئیات پروژه قرار گرفت و دستور شروع عملیات آسفالتی را صادر نمود

شهداد کاوه معاون مهندسی و ساخت در جریان این بازدید گفت: پروژه مذکور در دو جبهه کاری هر کدام به طول ۱۵ کیلومتر ازسال ۱۳۹۵ آغاز شده است و پیمانکار سوم نیز وظیفه احداث دو پل را برعهده دارد.

وی در ادامه تصریح کرد در اجرای این پروژه با توجه به ترافیک سنگین ترانزیتی و با هدف روسازی جاده جدیدالاحداث، حفظ محیط زیست و همچنین به کارگیری سیمان و جایگزین کردن آن با قیر با توجه به مقرون به صرفه بودن این مساله از دو تکنولوژی روسازی بتن غلطکی و اساس سیمانی استفاده شده است.

کاوه گفت : این پروژه جز پروژه های اقتصاد مقاومتی است که با توجه به قیمت بالای قیر و کاهش مصرف آن در این پروزه از اهمیت بالایی برخوردار است .

دکتر نگهبان در این بازدید ضمن رفع موانع کاری موجود از طریق رایزنی های تلفنی , دستور شروع عملیات آسفالت به عنوان مرحله پایانی عملیات احداثی  را صادر نموده و افزودند :  اهمیت این پروژه به لحاظ اتصال تهران به استانهای

مرکزی و جنوب و کاهش ترافیک شهرکهای صنعتی حاشیه تهران و به خصوص حل وضعیت خاص ترافیک کنونی محدوده حسن آباد در جاده قدیم تهران – قم بسیار مهم و حیاتی است.

دکتر نگهبان در پایان در پایان گفت : به حول و قوه الهی پروژه مذکور تا پایان تابستان امسال با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری خواهد رسید .

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات