معرفی سرمایه گذار جدید آزاد راه کمربندی قم- سلفچگان- راهجرد

معرفی سرمایه گذار جدید آزاد راه کمربندی قم- سلفچگان- راهجرد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: در جلسه معارفه سرمایه گذار جدید این آزادراه که با حضور میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت، بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم و مشاورین طرح در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد بر تسریع در عملیاتی نمودن پروژه تاکید گردید.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کارگروه ویژه پروژه آزاد راه کمربندی قم- سلفچگان- راهجرد با حضور معاون امور عمرانی استانداری قم، نمایندگان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و سایر دستگاه های ذی ربط تشکیل گردد و به صورت هفتگی این پروژه را بررسی و نظارت نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم تصریح نمود: از آن جا که کیلومتر ۱۱ آزادراه قم- تهران نقطه اتصال کمربندی جدید و اتوبان قم- تهران می باشد، از سرمایه گذار خواسته شد طرح خود را در خصوص این نقطه به عنوان ورودی شهر قم با معماری خاص ارائه نماید.

این آزاد راه ۱۱۴ کیلومتری از دو بخش کمربندی غربی قم حدفاصل قم-سلفچگان- راهجرد به طول ۷۴ کیلومتر و کمربندی جنوبی حدفاصل طرلاب تا آزادراه امیر کبیر به طول ۴۰ کیلومتر تشکیل شده است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات